iemand moet het doen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een godsgruwelijk laagopgeleide grafsletten zijn het ook.
Ik hoor weleens verhalen van mensen dat de schoonmaaksters op hun kantoor goed hard geneukt worden, mits ze er een beetje toonbaar uitzien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:54 schreef The_Terminator het volgende:
Maar je wilt er wel sex mee hebben enzo? Waarom anders in [SEX]?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:53 schreef AapNootMies het volgende:
Vreselijk, ze blijven maar zuigen.
Tja, en helaas is dat vaak niet zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:07 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
mits ze er een beetje toonbaar uitzien.
Tja, en helaas is dat vaak niet zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:07 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
mits ze er een beetje toonbaar uitzien.
Vandaar dat ik me er weinig bij kan voorstellen. Hier gedragen ze zich wel hoerig, maar ze zien er niet echt uit. Af en toe in vakantietijden eens een lekker jong ding... dan ga ik er vanuit dat die wel worden volgespoten in die paar weken dat ze er werkzaam zijn. Daarna zijn de oude tangen weer terug uit Benidorm en is het weer kut met peren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, en helaas is dat vaak niet zo![]()
En daar wil je dus niet door gezogen worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef Fronsertje het volgende:
Nope allemaal hoofddoekjes of 50 jaar oud.
Dat kriebelt zo die snorharen rond je kapitein.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:12 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
En daar wil je dus niet door gezogen worden.
En dan ben je nog niet eens aan het beffen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:12 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dat kriebelt zo die snorharen rond je kapitein.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:57 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een godsgruwelijk laagopgeleide grafsletten zijn het ook.
Of iedereen ligt te neuken met de schoonmaakster?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:14 schreef Gobo het volgende:
leg nou iedereen te pitteh?? is er dan helemaal niemand meer??![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |