Juist op je buik kan je stiekem met je poesje spelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:34 schreef kibber het volgende:
Nee, ze ligt op haar buik

Juh, ik zat net in een ALT-TAB actiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:35 schreef Blue Thunder het volgende:
dan is het wel een hele rare knuffel... die je uit moet doen

En een lol dat ze hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:36 schreef BB-King het volgende:
Nu hebben ze het weer over penissen in de woonkamer.

hou op.. ik lig dubbel hier.. ha ha ha haquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:38 schreef BBscanner het volgende:
Gebruik die camera van Ingrid, Die kan door de kleding en dekens heen kijken!!![]()
![]()

ze wil naar pappie en mammiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:39 schreef Blue Thunder het volgende:
jankt ze nou?

Er wordt niets gezegd. Maar haar mond bewoog net wel, en het leek alsof ze "I love you" 'zei'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:42 schreef Blue Thunder het volgende:
ik durf niet te luisteren... voor hetzelfde geld gaat BB switchen naar de kamer zodat iedereen in de buurt wakker is
en weer de cameracrew die aan het overleggen zijn

ze wil genomen worden maar niemand wil??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:42 schreef kibber het volgende:
ze traant behoorlijk.. Echt janken is het niet

Ik wil wel...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:43 schreef LeMoNs het volgende:
[..]
ze wil genomen worden maar niemand wil??

Had ze dat tegen die cameragast??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:43 schreef eborn het volgende:
[..]
Er wordt niets gezegd. Maar haar mond bewoog net wel, en het leek alsof ze "I love you" 'zei'

Yep..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:45 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik wil wel...
Ze hadden toch een logeerkamer?

moeten ff w8en tot de rest van de dames gaan slapen.. wat nog wel ff kan duren..(denk ik)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:45 schreef kibber het volgende:
Het word niet echt spannend meer denk ik

blij dat ik haar kind niet ben..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:46 schreef Blue Thunder het volgende:
gaat De Buik weer roken?
jah hoor, ze rookt het laatste stukje van haar peuk op

Voor jou welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:45 schreef LeMoNs het volgende:
[..]
Had ze dat tegen die cameragast??![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |