Ze heeft al zoveel gerookt dat ze onderhand een Marlboro-reclame kan startenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:01 schreef Davidboaz het volgende:
En ik heb haar zien roken, slecht kind dat ze is.
en het kind nu ook nicotine verslaafd is.......quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:03 schreef rubinio het volgende:
[..]
Ze heeft al zoveel gerookt dat ze onderhand een Marlboro-reclame kan starten![]()
Zou me niet verbazen als ze ook aan de drugs zit, aan haar gezicht te zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:03 schreef rubinio het volgende:
[..]
Ze heeft al zoveel gerookt dat ze onderhand een Marlboro-reclame kan starten![]()
Welk gezicht vraag ik je dan? Het enige dat ik zie is een schedel met vel, alles hangt naar binnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:04 schreef mriks het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze ook aan de drugs zit, aan haar gezicht te zien.
Ze heeft het in het verleden wel gebruikt. LSD, coke, etc. Maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:04 schreef mriks het volgende:
pilletje erbij??... ja lekker..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:04 schreef mriks het volgende:
[..]
Ik heb de vier Garnier streams aanstaan (http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb[1-4].asp) in een browser. Wat zijn de hoge kwaliteitsstreams ook al weer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:06 schreef mriks het volgende:
hoe kijken jullie eigenlijk? ik hebb BBstream open staan voor het overzicht en WMP waarbij ik met ctrl+u swich tussen de streams met hoge kwaliteit
Gebruik project1 een progje met 4 streams of fullscreen stond tussen BB scansquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:06 schreef mriks het volgende:
hoe kijken jullie eigenlijk? ik hebb BBstream open staan voor het overzicht en WMP waarbij ik met ctrl+u swich tussen de streams met hoge kwaliteit
de garnier steams zijn hoge kwaliteitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:07 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik heb de vier Garnier streams aanstaan (http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb[1-4].asp) in een browser. Wat zijn de hoge kwaliteitsstreams ook al weer?
Ik volg 'm even niet meer.. waarom moet hij bij die deur zijn dan? En hoe weten jullie dat hij naar die deur moet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:07 schreef rubinio het volgende:
Nou ik snap die Joost niet meer. Een van de helderste lichten is hij in ieder geval niet. Hij had zelfs kruipend allang ongemerkt bij die deur kunnen zijn.
project1??? linkie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Gebruik project1 een progje met 4 streams of fullscreen stond tussen BB scans
thanks.. die werkt dus wel voor mij..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:11 schreef BBscanner het volgende:
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exe
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik volg 'm even niet meer.. waarom moet hij bij die deur zijn dan? En hoe weten jullie dat hij naar die deur moet?
en laat xs4all nou mijn provider zijn....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:14 schreef BBscanner het volgende:
Dat zijn XS4ALL streams werken prima!
op fullscreen kan je prima cappen met CTRL-PrtScreen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:13 schreef LeMoNs het volgende:
[..]
thanks.. die werkt dus wel voor mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |