Er wordt niets gezegd. Maar haar mond bewoog net wel, en het leek alsof ze "I love you" 'zei'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:42 schreef Blue Thunder het volgende:
ik durf niet te luisteren... voor hetzelfde geld gaat BB switchen naar de kamer zodat iedereen in de buurt wakker is
en weer de cameracrew die aan het overleggen zijn
ze wil genomen worden maar niemand wil??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:42 schreef kibber het volgende:
ze traant behoorlijk.. Echt janken is het niet
Ik wil wel...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:43 schreef LeMoNs het volgende:
[..]
ze wil genomen worden maar niemand wil??
Had ze dat tegen die cameragast??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:43 schreef eborn het volgende:
[..]
Er wordt niets gezegd. Maar haar mond bewoog net wel, en het leek alsof ze "I love you" 'zei'
Yep..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:45 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik wil wel...
Ze hadden toch een logeerkamer?
moeten ff w8en tot de rest van de dames gaan slapen.. wat nog wel ff kan duren..(denk ik)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:45 schreef kibber het volgende:
Het word niet echt spannend meer denk ik
blij dat ik haar kind niet ben..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:46 schreef Blue Thunder het volgende:
gaat De Buik weer roken?
jah hoor, ze rookt het laatste stukje van haar peuk op
Voor jou welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:45 schreef LeMoNs het volgende:
[..]
Had ze dat tegen die cameragast??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |