waar is het toch mis gegaan in het onderwijsquote:[23 uur, 07 min 37 sec ] d e n : nouw juh vertelt het tog tege
hun kom dn niet op msn stoer doen maar
praat dn regt uin me gesicht joh
ja hoor, het is er heel gezellig, niet al te groot en "iedereen" is vriendelijk en verwelkomde me vrijwel meteen.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:36 schreef mrx1982 het volgende:
maar verder is die nieuwe school wel leuk?
nee.quote:je zit toevallig niet op een zwakzinnigen school
[..]
whehehehe. ik ben hie rbij m'n pa in charlois, maar dit zijn koophuizen.quote:oh ok charlois dat verklaart alles![]()
nee hoor, ik woon al een paar jaar niet meer in pendrecht maar in lombardijen. m'n pa woont in charlois.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:39 schreef nitespeed het volgende:
charlois for life, motherfucker! je liegt trouwens bob, want je woont in pendrecht noh.
hopelijk is het na het weekend nog steeds een leuke schoolquote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ja hoor, het is er heel gezellig, niet al te groot en "iedereen" is vriendelijk en verwelkomde me vrijwel meteen.
[..]
nee..
[..]
whehehehe. ik ben hie rbij m'n pa in charlois, maar dit zijn koophuizen..
[..]
nee hoor, ik woon al een paar jaar niet meer in pendrecht maar in lombardijen. m'n pa woont in charlois..
ik denk niet dat ik hier verder problemen mee krijg en ik ben iig niet zo kinderachtig om er op school een verder probleem voor haar van te maken.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef duncan-death het volgende:
is d'r iemand de lul op school.
als ik het me goed herinner 16.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
waar is het toch misgegaan in het onderwijs![]()
![]()
hoe oud is deze pauper?
wtf ik mis echt flink wat algemene kennis.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:39 schreef nitespeed het volgende:
[..]
nee, een enorm verpauperde buurt in rotterdam.
denk maar aan den haag --> schilderswijk.
vast wel, ik hoef niet persee met iedereen op te kunnen schieten, ze is de enigste op 1 lerares na die ik niet echt erg mag en die lerares vind ik niet eens zo overdreven erg.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:45 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
hopelijk is het na het weekend nog steeds een leuke school
| 1 2 3 4 | [23 uur, 05 min 08 sec ] d e n : ey als juh sow stoer ben ik woon in charlois kom morguh dn gaa juh sien wiej hier gaaj blowe ik douw dii joint in juh kont vriend:@:p |
tja, als ik niks beters te doen heb ga ik in iscussie met dat soort mensne. aanvangkelijk wilde ik alleen uitleggen aan haar dat ze zich geen zorgen hoeft te maken om mike aangezien ik vaak gewoon onzin uitkraam wat mijn soort humor vaak is. alleen beginnen zij en die vriend gelijk helemaal gek te doen.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:46 schreef finder_elf_towns het volgende:
wat een baggerdiscussie, maar ik ben op hetzelfde moment nog geen enkele msn discussie op niveau tegengekomen.
nou met dat soort paupers op je school weet je het nooit.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
vast wel, ik hoef niet persee met iedereen op te kunnen schieten, ze is de enigste op 1 lerares na die ik niet echt erg mag en die lerares vind ik niet eens zo overdreven erg.
ze ziet er idd goed uit, jammer dat ze iq heeft van een bowlingbal.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:48 schreef solidasrock het volgende:
je vind haar gwoon leuk, geef toe!!!
tnx.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:48 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
nou met dat soort paupers op je school weet je het nooit.
sterkte iig
was dat een stukje zelfreflectiequote:[23 uur, 08 min 13 sec ] d e n : ey jij kan niet eens normaal
prate want juh bent tog altijd stoned
dus makkelijker in bed te krijgen... (gaat er nu een wereld voor je open?)quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:50 schreef pc-fr34k het volgende:
ze ziet er idd goed uit, jammer dat ze iq heeft van een bowlingbal.
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:52 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
was dat een stukje zelfreflectie
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:52 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
was dat een stukje zelfreflectie
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:54 schreef solidasrock het volgende:
[..]
ik heb daar nu natuurlijk helemaal geen kans meer voor he.. maar niet dat ik dat nog wel, ik vind wel een ander.
.
dus makkelijker in bed te krijgen... (gaat er nu een wereld voor je open?)![]()
quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:58 schreef 2l0w4zer0 het volgende:
wat een stelletje paupers, zoals hun zij typen is net zo erg als br33zah taal. zijn zeker geen nederlanders.![]()
hoezo selectief.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 00:59 schreef stukovich het volgende:
af en toe denk ik dat concentratiekampen vandaag de dag geen slecht idee zou zijn. kunnen we alle hippies, gothics, tbs'ers, gabbers opvangen
want ik las swa dit en swa dat en dan weet je meestal wel hoe laat het is.quote:op zaterdag 27 augustus 2005 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. zij is trouwens wel nederlander zover ik weet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |