ik pluk ze uit de achtertuinquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:46 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Zonder de pootjes, anders passen er te weinig in een verpakking![]()
Oke meneer, omdat u het zegtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef spenky het volgende:
[..]
fok! jij er maar lekker op los!!! kerel
Blijf gezellig nog even.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb de mijne net optrouwens ik moet morgen om half 6 op zijn, zou ik nog een biertje pakken en blijven fokken of moet ik naar bed ? jullie kiezen
Laat ze toch lopen. Of ik ga je eventuele kinderen in de pan gooien en opeten!quote:
Van Maikullllllquote:
nee ik prefereer alleen takkebeesten en konijnenfantjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:48 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Laat ze toch lopen. Of ik ga je eventuele kinderen in de pan gooien en opeten!![]()
![]()
daar doop ik ze inquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:48 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
En die pindakaas doe je er dan zelf in?
Oke!!quote:
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:50 schreef Xenwolfie het volgende:
Konijnenfantjes? Konijnen met een slurf?![]()
Waar smaken ze naar dan? Behalve chilisausquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:51 schreef spenky het volgende:
[..]
jamenging van konijnen en olifanten... maar ze zijn heel klein.. soort 1 hapscracks.. ook erg lekker in chillisaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |