Oke toedeloequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef Wiwi101 het volgende:
Hej maaaar ik ga er vandoor
Er zijn zelfs al mensen die al een week begonnen zijn toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:19 schreef Chanandler het volgende:
Haha mensen die geen vakantie meer hebben![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er zijn zelfs al mensen die al een week begonnen zijn toch?
* Xenwolfie points at Xenowolfie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er zijn zelfs al mensen die al een week begonnen zijn toch?
Zwolle ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:21 schreef Chanandler het volgende:
Fok!ken in de vakantie is wel een beeeetje sad, dat doe ik op school ook
Gaat er dan niemand morgen stappen ofzo? Kom gezellig naar het concert van LF en BB, Racoon en nog wat luitjes, gratis, op de grote markt in Zwolle![]()
Daytona Trial Motorcycles?quote:
Maastricht?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zwolle ?wie komt er vanavond met mij mee op stap in Maastricht ?
Ik ben net terug van stappen met TLK.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zwolle ?wie komt er vanavond met mij mee op stap in Maastricht ?
oeh aanlokkelijk aanbod, jammer dat ik daar geen huis hebquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:21 schreef Chanandler het volgende:
Fok!ken in de vakantie is wel een beeeetje sad, dat doe ik op school ook
Gaat er dan niemand morgen stappen ofzo? Kom gezellig naar het concert van LF en BB, Racoon en nog wat luitjes, gratis, op de grote markt in Zwolle![]()
Als het niemand mag opvallen, waarom post je het dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:23 schreef Imberr het volgende:
@chanandler: racoon![]()
ik typ dit in sub btw zodat t hopelijk niemand opvalt dat ik loop te posten
we zullen zachtjes praten. En Racoon wordt morgen avond 14.gifquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:23 schreef Imberr het volgende:
Ze is er weerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:23 schreef Imberr het volgende:
Hoi Imberr.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:23 schreef Imberr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |