de hele dag alquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:16 schreef schatje het volgende:
Dat Talpa logo was er eerst volgens mij ook niet
Nee het was zo'n gemuteerd misvormd oogquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:16 schreef schatje het volgende:
Klopt, was een BB logoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:16 schreef schatje het volgende:
ah..het was een quotequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij zei Rikkert dat, dus go figure
het is een onwijs suf spelletje, maar als je het doet is het gewoon lachen
Gert tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
Ja zal allemaal wel, dat dit voor hun leuk is.
Maar ik wil gewoon dat ze zich helemaal volmieteren met drank en dan sentimenteel, geil en baldadig worden.![]()
'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
Maar ik wil gewoon dat ze zich helemaal volmieteren met drank en dan sentimenteel, geil en baldadig worden.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:13 schreef Blue Thunder het volgende:
welke opdracht?
geduld, Gert, geduld, ze zitten er pas 2 dagenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
Nice review!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:21 schreef Digi23 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Joost net terug uit dagboek kamer gaat naar zijn bed..
[afbeelding]
Pakt hier een briefje en leest hem.. (andere bewoners weten dit niet)
[afbeelding]
Vervolgens kleed joost zich aan..
[afbeelding]
Zit even met handen in het haat (mogelijk denk hij.. "hoe moet ik dit aanpakken")
[afbeelding]
Geheimzinnig wil hij deze deur openen..
[afbeelding]
Hij word onderbroken omdat de andere een spelletje willen spelen..
ze zat er bij, maar kan (en wil) natuurlijk niet mee doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef koen... het volgende:
waar is tanja eigenlijk ??? slaapt ze al ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |