als Lieske dalijk gaat strippen wordt het best leuke tv hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:58 schreef Scope het volgende:
Als Talpa denkt dat ze hiermee leuke TV gaan maken hebben ze het mis
Ik gok op de stofzuigerslang....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
We kunnen een poll opzetten:
Wie gaat Lieske nemen tijdens bb5
dan moet er toch echt meer alcohol in het huis hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:58 schreef Blue Thunder het volgende:
het wordt tijd dat de maskers afvallen en mensen niet meer beleefd gaan doen
Dit is echt niet boeiend om te gaan verslaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:00 schreef OpaLing het volgende:
ik ga pitten... morgenvroeg spelletje doen met vrienden
streamt iemand verder?
tjsa... maar jij hebt dan ook best een afwijkende smaakquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:03 schreef milagro het volgende:
zeikerd hiero
ik vind het wel leuk om te zien dat ze zoveel lol hebben
wie riep mij?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:03 schreef milagro het volgende:
zeikerd hiero
ik vind het wel leuk om te zien dat ze zoveel lol hebben
je bent niet door de screening gekomen zeker?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef Falco het volgende:
Ik vind het pief paf poef spel juist geniaal!
Klim over de muur, doe mee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef Falco het volgende:
Ik vind het pief paf poef spel juist geniaal!
Mischien iets voor de baby van de "Buik"dit spel?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:11 schreef teamlead het volgende:
oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... dit was op de kleuterschool al niet meer cool
Whehehe ik sproeide m'n drankje tegen de monitorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
" als ik het lintje lekker diep douw , dan krijg ik ms nog een orgasme"
Heeft met Rob te maken. Joost is de enige die weet dat hij weer terugkomt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:13 schreef Blue Thunder het volgende:
welke opdracht?
a dirty mind is a joy forever.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
" als ik het lintje lekker diep douw , dan krijg ik ms nog een orgasme"
Hehehe hij probeert zich weer lekker in de groep te likken. Hij heeft het boek de "Queste" (Hoe je BB moet winnen) gelezen stond er zeker in; Organiseer domme spelletjes!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:11 schreef schatje het volgende:
Volgens mij bewerkt Menno al die vrouwen zodat ze hem niet nomineren, waarna hij ze zelf een voor een nomineert.
ja en dan krijg jij misschien ook een orgasme.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef koen... het volgende:
misschien gaat het rokje van dido wel naar benede
volgens mij zei Rikkert dat, dus go figurequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |