"de buik" natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:36 schreef BBscanner het volgende:
Ja "Moedertje Chantal" is wel OK! (btw weet iemand nog meer bijnamen naast "Lompe Loeske" en "Captain Hook"
Ja, is het weer soppen geblazen?quote:
En de stem!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
"de buik" natuurlijk
Ralf: de spuitgast?
Nou het kan opzich wel, maar je wil liever niet dat je kind met 32 weken geboren zou worden. Kan je beter nog 2 weken wachten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:39 schreef Ireth het volgende:
"Ut zou niet verkeerd zijn, ut kan nu wel..." Aldus Tanja... over geboren worden met 32 weken... "als mijn vliezen nu breken dan vraag ik in de microfoon of de ambulance kan komen en dan loop ik rustig weg hoor.
Is het niet gewoon in Almere? Dan gaat ze toch gewoon naar hoe heet dat ziekenhuis daar? Oh ja, Flevo ziekenhuisquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:41 schreef Dr_Greene het volgende:
Zou Tanja naar het ziekenhuis gaan voor de bevalling?
Vu ziekenhuis Amsterdam?
Spaarne Ziekenhuis Hoofddorp?
Slotervaart Ziekenhuis (met de school voor vroedvrouwen)?
als ie homo zou zijn, bedoel je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat vindt milagro vast geen aardige opmerking
Neej,quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef Scope het volgende:
[..]
Is het niet gewoon in Almere? Dan gaat ze toch gewoon naar hoe heet dat ziekenhuis daar? Oh ja, Flevo ziekenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |