Haha, nee zo paranoia ben ik dus ook weer niet. Maar het komt omdat ik onder andere werk op een afdeling neonatologie, waar allemaal te vroeg geboren kinderen liggen van rond de kilo zwaar. Daar is het dus essentieel dat je je handen wast voordat je een kind aanraakt!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:26 schreef milagro het volgende:
Dat meen je toch niet
Iedereen die jouw kind vast wilt houden, oma's en opa's incluis , worden eerst naar de badkamer of keuken gestuurd "sorry Pa, ik weet niet waar die handen geweest zijn, dus eerst effe boenen graag"
De hond geaaid? handen wassen! De deurklink vastgehad? Handen wassen! vermoeiend en zo niet nodig.
Maar goed, ze rookt maar wilt dus wel dat iedereen die rookt eerst zijn handen wast
Wat dacht je van dan gewoon NIET roken in het bijzijn van de baby
Of als je zwanger bent , niet roken.![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef Scope het volgende:
Dat gesprek aan tafel is ook wel soort van interessant...
Ja regie waar is "Club Triest"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef teamlead het volgende:
jezus... ik val bijna in slaap hier.. ik wil club triest terug!!
(of Joost eindelijk in actie)
Nah.. nu maar hopen dat Lieske 1keer gelijk krijgtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef BBscanner het volgende:
Volgens "Lompe Lieske" ; sprint binnen 3 weken iedereen naakt door het huis heen. Dat zenden ze toch niet uit.![]()
en hij is weer terugquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:30 schreef washandje het volgende:
Hij gaat, hij gaat!
Dido/Menno/Ingridquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef Tindra het volgende:
(Offtopic: Dido zit in 'Club Triest'? Wie is Club Triest?)
Ja maar die heeft 40 jaar ervaringquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
Chantal is ook niet op d'r achterhoofd gevallen.
Nee hoor.. doen ze niet! Zal ik vooral doen Lieskequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef BBscanner het volgende:
Volgens "Lompe Lieske" ; sprint binnen 3 weken iedereen naakt door het huis heen. Dat zenden ze toch niet uit.![]()
Ja, duh, maar da's heul wat anders, dan , hèquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef Scope het volgende:
[..]
Haha, nee zo paranoia ben ik dus ook weer niet. Maar het komt omdat ik onder andere werk op een afdeling neonatologie, waar allemaal te vroeg geboren kinderen liggen van rond de kilo zwaar. Daar is het dus essentieel dat je je handen wast voordat je een kind aanraakt!
Van welke stream is deze geplukt? Ik heb geen blote Joost gezien.... (thank god for that trouwens)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Nee hoor.. doen ze niet! Zal ik vooral doen Lieske![]()
[afbeelding]
dat vindt milagro vast geen aardige opmerkingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is Ralph homo... hij doet zo krampachtig over zijn liefdesleven na Nathalie....
Hij mag zijn bos wel eens kappenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van welke stream is deze geplukt? Ik heb geen blote Joost gezien.... (thank god for that trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |