Wanneer een kabinet demissionair is geworden bepaalt de Eerste Kamer, op voorstel van de fracties, in een plenaire vergadering, welke wetsvoorstellen en onderwerpen als controversieel worden aangemerkt. Deze procedure wordt gehanteerd vanaf de val van het Kabinet Balkenende in oktober 2002. Voorheen besloot het College van Senioren, op advies van de Eerste-Kamercommissies, over de controversialiteit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Inderdaad, waar blijven die kwaliteitposts![]()
*mompelt een rijmpje over een trap enzo*quote:
Niet dat er veel nuttige post komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef Imberr het volgende:
ik ga ff ijsje halen.. niet te veel posten zonder mij want ik heb geen zin om alles terug te lezen
tot zo
Sorry, hier ben ik weer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Inderdaad, waar blijven die kwaliteitposts![]()
Ik moet zo naar het station. En dat was het wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:53 schreef Jett het volgende:
GAAN JULLIE DAN HELEMAAL NIKS VANAVOND DOEN
ik ook niet namelijk.
wij gingen blowen. maar toen kwam KUT JIMI.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:53 schreef Jett het volgende:
ik ook niet namelijk.
Jup.quote:
Ik zag het ja. Goed hoor.quote:
Ha B.quote:
Er is hier een schuimparty, maar ik ga nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:53 schreef Jett het volgende:
ik ook niet namelijk.
he mênquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:56 schreef Wiwi101 het volgende:
Goeienanvond mensen...:)
Mens, zet je capslock uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:53 schreef Jett het volgende:
ik ook niet namelijk.
Ik zou het niet in me hoofd halen om in de kroeg een raketje te maken.quote:
Resizen in paint ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:58 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn fotoboek werkt, alleen die grote foto krijg ik niet veranderd
Fotoboek van Maikuuul
Yes hij doet hetquote:
don't we all just love her?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:59 schreef Jett het volgende:
mijn keel ligt half open. je weet beetje bloed kotsen enzo en ik klink als een kettingrookster a.k.a pijpslet.
en ik denk dat dat inm combinatie met groeneplantjes/alcohol en tabacco niet zo goed gaat verlopen en dat ik morgen dan niet meer kan praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |