Ik ook niet, maar grappig is het welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zou het niet in me hoofd halen om in de kroeg een raketje te maken.![]()
Jett haar ego past niet meer op fokquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:21 schreef Knoekie het volgende:
Waar is Jett en ijsmeis?
caramelijsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:00 schreef Boeman het volgende:
Imberr, wat voor ijsje lik je aan op het moment?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jett haar ego past niet meer op fok![]()
newbiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:01 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Lijkt me wel he. Dat is algemeen bekend![]()
En is dat stokje ook hard ?quote:
thank god my foot is big enough so I can put it in yo throat. and I ain't playinquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jett haar ego past niet meer op fok![]()
oh puh-lease, cut the crapquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:04 schreef Jett het volgende:
[..]
thank god my foot is big enough so I can put it in yo throat. and I ain't playin
hmmm, heb ik nog nooit gehad, gewoon ijs. Ik heb altijd speciaal ijs. Maar is dit ook lekker?quote:
if you don't have a comeback. don't even botherquote:
Asociaal persoon :/ wie eet dat nou vanuit een bak, volgens mij ben je echt een kamper met grote gouden oorbellenquote:
ik ben me fuckin ijs al aant etenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:05 schreef Jett het volgende:
f
[..]
if you don't have a comeback. don't even bother
en waar bemoei jij je mee ga je fuckin ijs eten.
concentreer je daar dan maar op. en ga je niet met mij bemoeien.quote:
een beetje ijs in een kommetje gepleurd hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Asociaal persoon :/ wie eet dat nou vanuit een bak, volgens mij ben je echt een kamper met grote gouden oorbellen
En wat vinden jullie van mijn stoere fotoboek? sinds wanneer kan je met een foto hard boeken trouwens ?
Fotoboek van Maikuuul
Is dat erg dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:07 schreef Boeman het volgende:
[..]
uitkijken hoor, ze wil nog wel es wulps zijn
nee. ik ben altijd zo als mensen stoer tegen mij doen zonder reden. zeggen dat ik een ego heb TFOEquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:08 schreef Knoekie het volgende:
Alweer Fernandez gekocht?
Jammer dat mijn mond niet groot genoeg is voor die voeten van jouquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:04 schreef Jett het volgende:
[..]
thank god my foot is big enough so I can put it in yo throat. and I ain't playin
nee idd, ik zou mijn tijd niet moeten verspillen aan jouquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:07 schreef Jett het volgende:
[..]
concentreer je daar dan maar op. en ga je niet met mij bemoeien.
Daar sta jij toch ver bovenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef Jett het volgende:
[..]
nee. ik ben altijd zo als mensen stoer tegen mij doen zonder reden. zeggen dat ik een ego heb TFOE
en toch doe je het. nu, daarnet, gisterquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee idd, ik zou mijn tijd niet moeten verspillen aan jou![]()
Jij was toch gebanned zeiden mensen ? want ze dachten allemaal dat ik jou was :/quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jammer dat mijn mond niet groot genoeg is voor die voeten van jou![]()
je weet wat ze zeggen over grote voetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jammer dat mijn mond niet groot genoeg is voor die voeten van jou![]()
maar toen verveelde ik me gewoon.. dan verspil ik gráag tijd aan mensen zoals jouquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef Jett het volgende:
[..]
en toch doe je het. nu, daarnet, gister
face it bitch you can't live without me![]()
Daarnet zei je dat je geen zin meer had in Fok :pquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar toen verveelde ik me gewoon.. dan verspil ik gráag tijd aan mensen zoals jou![]()
Ja ik was gebantquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij was toch gebanned zeiden mensen ? want ze dachten allemaal dat ik jou was :/
tjees, dan heb je ook geen leven. o wacht dit verklaart zovelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar toen verveelde ik me gewoon.. dan verspil ik gráag tijd aan mensen zoals jou![]()
nu weer wel, nu heb ik ijsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daarnet zei je dat je geen zin meer had in Fok :p
Dan moet je PUB Slowchat #148 Kut Jimi is zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
Jammer om te zien dat het niveau van de SC hard achteruit gaat. Het lijkt net of men alleen nog maar post om het posten....
Die is wel erg jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan moet je PUB Slowchat #148 Kut Jimi is zien.
wtf staat daar nou weerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef Boeman het volgende:
Wat is Imberr's msn naam trouwes? zoiets?
(¯`·._.·[ iNgUh! ]·._.·´¯) Oº°‘¨vAnAaF wEr Bi3Hr DrInKuHn mEt mN sG4TtI3s!¨‘°ºO
Dan is ie nog niet goed geupdate ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
er staat niks van n mailadresalleen dat ik t moet vragen, of bedoel je dat soms?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dan is ie nog niet goed geupdate ofzo![]()
erwin.wiering@gmail.com
Ja, ik zag het. Treurig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan moet je PUB Slowchat #148 Kut Jimi is zien.
Ik ook niet mevrouwquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef Knoekie het volgende:
Ik post alleen maar kwaliteitposts.
Overdag gaat het nog wel redelijk goed. Dit soort tafarelen gebeuren alleen 's avonds volgens mij.quote:
waar is hier? op msn bij die breezah-sletjes hoop ik toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef Boeman het volgende:
[..]
zo praat ik hier, anders verstaan ze me niet
op school enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
waar is hier? op msn bij die breezah-sletjes hoop ik toch?![]()
Ach in elke man schuilt een vrouwquote:
Ey jij waarom gooi jij mijn avatar steeds uit de opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
Jammer om te zien dat het niveau van de SC hard achteruit gaat. Het lijkt net of men alleen nog maar post om het posten....
Jaquote:
Proostquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
Deze post die ik nu maak is een : "verkapte-kijk-mij-eens-jupiler-drinken-want-dat-ga-ik-nu-uit-de-ijskast-halen-post."
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef brainster het volgende:
[..]
Overdag gaat het nog wel redelijk goed. Dit soort tafarelen gebeuren alleen 's avonds volgens mij.
tsjaaaa in Dokkum hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
juist ja![]()
op wat voor kutschool zit jij dan wel niet![]()
Uhm.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ach in elke man schuilt een vrouwvooral iemand die iets met een oe in zijn nickname heeft
![]()
Omdat het tijd werd voor nieuwe gezichten en we zijn mensen gaan schrappen die een tijd niet gepost hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey jij waarom gooi jij mijn avatar steeds uit de op![]()
Hou jij nou eens op met doen of je meer bent dan andere mensen doe gewoon normaal man naar ventjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik lees alleen de posts van bepaalde mensen overdag.
En jij bepaalt wat de norm is zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat het tijd werd voor nieuwe gezichten en we zijn mensen gaan schrappen die een tijd niet gepost hebben.
Ik ben het totaal met je eens Brechtjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Brechtje het volgende:
Echt het niveau van dit topic zo laag geworden, ik hoop niet dat ik de enige ben met dit idee.
Eensch!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Brechtje het volgende:
Echt het niveau van dit topic zo laag geworden, ik hoop niet dat ik de enige ben met dit idee.
Ja idd ik ben het met je eens :/ voordat ik naar me werk ging was alles beter, maarja dat is alweer geshiedenis: "Toen ik naar me werk ging ting ting ting de rest is geschiedenisquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Brechtje het volgende:
ja idd.. maar dat komt vooral door t vele gebagger van sommige usersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Brechtje het volgende:
Ik vind dat je groot gelijk hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Brechtje het volgende:
Als je het zo laag vind gooi je de boel toch dicht ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Brechtje het volgende:
Die stond helemaal vol met bagger. Terecht dat ie dicht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:29 schreef Jaco90 het volgende:
wat heeft iedereen tegen het kut Jimi topic. Dat is MIJN Topic.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als je het zo laag vind gooi je de boel toch dicht ?
Jij bent de mod
Ik vind het niet grappigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:30 schreef Jaco90 het volgende:
lig nog steeds helemaal dubbel om PUB Slowchat #148 Kut Jimi
we waren wel dichtbijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:30 schreef Jaco90 het volgende:
lig nog steeds helemaal dubbel om PUB Slowchat #148 Kut Jimi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |