Die is wel erg jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan moet je PUB Slowchat #148 Kut Jimi is zien.
wtf staat daar nou weerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef Boeman het volgende:
Wat is Imberr's msn naam trouwes? zoiets?
(¯`·._.·[ iNgUh! ]·._.·´¯) Oº°‘¨vAnAaF wEr Bi3Hr DrInKuHn mEt mN sG4TtI3s!¨‘°ºO
Dan is ie nog niet goed geupdate ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
er staat niks van n mailadresalleen dat ik t moet vragen, of bedoel je dat soms?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dan is ie nog niet goed geupdate ofzo![]()
erwin.wiering@gmail.com
Ja, ik zag het. Treurig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan moet je PUB Slowchat #148 Kut Jimi is zien.
Ik ook niet mevrouwquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef Knoekie het volgende:
Ik post alleen maar kwaliteitposts.
Overdag gaat het nog wel redelijk goed. Dit soort tafarelen gebeuren alleen 's avonds volgens mij.quote:
waar is hier? op msn bij die breezah-sletjes hoop ik toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef Boeman het volgende:
[..]
zo praat ik hier, anders verstaan ze me niet
op school enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
waar is hier? op msn bij die breezah-sletjes hoop ik toch?![]()
Ach in elke man schuilt een vrouwquote:
Ey jij waarom gooi jij mijn avatar steeds uit de opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
Jammer om te zien dat het niveau van de SC hard achteruit gaat. Het lijkt net of men alleen nog maar post om het posten....
Jaquote:
Proostquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
Deze post die ik nu maak is een : "verkapte-kijk-mij-eens-jupiler-drinken-want-dat-ga-ik-nu-uit-de-ijskast-halen-post."
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef brainster het volgende:
[..]
Overdag gaat het nog wel redelijk goed. Dit soort tafarelen gebeuren alleen 's avonds volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |