Mja ik ken dat probleemquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:22 schreef Thomper het volgende:
Ik koop veel games, als ik meer geld verdien. Wat ik druk probeer, maar niet snel genoeg gaat. Moet meer geld!
2x2=okayquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:37 schreef Onsokumaru het volgende:
im-portquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:16 schreef MIster911 het volgende:
Keb al een 1 GB stickie en ik denk eraan om Virtua Tennis te gaan kopen. ik hoop dat ik m voor onder de 50 euro kan scoren
Toch jammer dat dit soort berichten niet gewoon gedelled worden, wekt irritatie op aan veel forum bezoekers lijkt me, als er weer zo'n piemeltje denkt dat dit informatie is waar we op zitten te wachten en dat ie hier de stoere jongen uit kan hangen, doet dit topic niet ten goede en zeker niet al op de eerste pagina.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:37 schreef Onsokumaru het volgende:
Je bent echt de beste van de hele Games! Redactie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een paar nachtjes slapen en hij is er: de PSP.
[afbeelding]
Welke games koop jij!?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef HAL9000S het volgende:
Als jullie Lumines maar halen bij de release!! Mocht je ook maar een heel klein beetje affiniteit hebben met dit soort games, halen!!
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zit er eigenlijk standaard een USB-kabel in dat value-pack?
Heb je voor zo;n japanse psp een omvormer nodig voor de stroom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
Tja.. Na lang gelurkt te hebben in de PSP-topics is het zover.
Opa heeft zichzelf ook maar getrakteerd op zo'n mooie PSP![]()
Gisteren gekocht van een collega, echter wel met firmware 1.52![]()
Het is een (Japanse) value-pack van een maandje oud en met de
spellen "Need for Speed Underground Rivals" en "Ridge Racer".
Collega had het gekregen als relatiegeschenk en vond er niets aan,
had er nog geen 3 uur op gespeeld. Heb het dan ook voor een zeer
collegiaal prijsje mogen meenemen : ¤150,- (..believe it or not.)
Normaalgesproken heeft opa nooit zoveel geluk, maar nu..![]()
Toch nog een vraagje..
Zit er eigenlijk standaard een USB-kabel in dat value-pack?
Ja, die zat er gewoon bij. Is gewoon een klein (EU)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:16 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Heb je voor zo;n japanse psp een omvormer nodig voor de stroom?
Ja, aan de ene (PSP)kant mini-USB, en aan de andere (PC)kant normale USB.quote:En wat voor usb kabel is dat ? zo;n kleintje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |