Je hebt niet overal Internet hoor, als dat zo is mogen ze om de 30 meter een wifi routertje neer zettenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:44 schreef devv05 het volgende:
Ben benieuwd hoe dat internet werkt, heb je echt overal connectie of zit je vaak zonder? En wat kun je allemaal online doen? Surfen, msn, games...?
En waar is PSP tot nu toe het goedkoopst?
Twijfel nog een beetje om er een aan te schaffen...
Sommige wel, sommige niet. Hier in Zwolle doen ze niet meer aan demo-pods omdat er altijd bepaalde groepen mensen er de hele dag stonden..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:14 schreef -Dries- het volgende:
Zijn die demo-pods alleen in de Media Markt?
ik heb er ook eentje gezien in de Intertoysquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:14 schreef -Dries- het volgende:
Zijn die demo-pods alleen in de Media Markt?
hehe; al gevonden:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef menesis het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan als je een MMstick duo in je computer steekt? Kun je er dan ook niets opzetten (zonder sony software)?
bronquote:USB Connectivity
In USB Mode, if you have a Memory Stick Duo or Pro Duo inserted, you can connect a mini-USB cable to the top of the PSP, and it acts like a USB drive, allowing you to access any folders or content on the Memory Stick. Windows XP immediately recognized the device as a Removable Disk after we plugged in the cable. File transfers both ways were incredibly fast thanks to the USB 2.0 support.
Games zijn niet regio-gebonden, alleen de filmsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:47 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Tot nu toe heeft mijn Regio 1 PSP (US of A) geen problemen met afspelen van Regio 2 (Europe) games.
Tot nu toe klopt dat inderdaad, maar er staat wel degelijk een regiocode op de hoes.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Games zijn niet regio-gebonden, alleen de films
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:03 schreef Gstyles het volgende:
Hoe zal het zitten met een auto-navigatiesysteem op de PSP zal dat er komen????
Ik denk het niet. Ik zag toevallig net wel een advertentie in de Metro dat ze bij de Dixons in Rijswijk om 24.00 open zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:57 schreef c0nd0r het volgende:
@ gamecube_master of iemand anders uit Zwolle
Weet je toevallig of ze daar ook om middernacht opengaan zoals in aaltijd andere steden wel het geval is?
Ik denk niet echt dat er veel winkels om 24:00 open zijn.. Tis niet zo dat elke winkel open is hoor vanacht, zijn er maar een paar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:10 schreef c0nd0r het volgende:
mwuh nee ze zullen is ergens aan meedoen aan deze kant van het land naja ik ga zo zelf ff naar zwolle hopen dat ze hem per ongeluk al ergens verkopen of ff kijken of er tog idd om 00:00 eentje opengaat dan ga ik vanavond ff trug
Ik zit er niet mee hoor, maar regels zijn regels. (ik slaap prima btw)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:25 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Zit jij ermee, als ik zo'n vraag stelo over isoloaders, blijkbaar wel want anders loop je niet met een kotssmiley te smijten! ( kan je nog wel rustig slapen?)
Die is wel grappig, je stelt een vraag op een forum, niet op msn ofzo, misschien een betere optie voor je?quote:Ik heb de vraag niet aan jou gesteld, dus eigenlijk weet ik niet waar jij je mee bemoeid?
Deze vergelijking slaat dus echt nergens op, je probeert illegale praktijken weer goed te praten heb je dit nu nog steeds niet door?quote:En over mijn gamescollectie, ik test spellen eerst uit voordat ik tot koop overga!
Ik ga niet alleen op meningen af van andere mensen en gamebladen, daar ben ik vroeger te vaak mee de mis in gegaan.
Als ze gewoon demo's zouden uitbrengen, was er niks aan de hand dan kun je gewoon de game uittesten en als hij bevalt tot de koop overgaan!
Voorbeeld:
Je wilt een Auto kopen, maak jij dan eerst een proefrit of ga je alleen op meningen af van je omgeving en autobladen?
Punt? ik zie geen punt alleen je belabberde mening, die slecht onderbouwd is.quote:Punt is wel duidelijk denk ik zo!
f1 Grand Prix is die al uit dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:17 schreef Mister_T het volgende:
Zojuist mijn eerste PSP aankopen gedaan in Nederland..
Logitech Protective Armor, erg mooi dingentje die goed beschermd en je hebt er geen last van tijdens het spelen, echt een aanrader voor de mensen die hun psp in hun tas mee moeten dragen naar bijvoorbeeld school.
F1 Grand Prix: Leuke racer voor de liefhebber van deze sport
Everybody's Golf: Erg leuke golfgame, zeer vermakelijk...een echte aanrader! Net 2,5 uur lang non stop zitten spelen(te vinden op IGN onder de naam Open Tee)
Hier bij de dixons in Alphen aan den Rijn lag die al in de schappenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
f1 Grand Prix is die al uit dan?
Dat is namelijk wel een game die ik wil en daarom mijn PSP weer onder het stof vandaan kan halen
Oh cool is het een beetje leuk en grafisch mooi?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:37 schreef Mister_T het volgende:
Hier bij de dixons in Alphen aan den Rijn lag die al in de schappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |