abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30123740
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 09:44 schreef devv05 het volgende:
Ben benieuwd hoe dat internet werkt, heb je echt overal connectie of zit je vaak zonder? En wat kun je allemaal online doen? Surfen, msn, games...?

En waar is PSP tot nu toe het goedkoopst?

Twijfel nog een beetje om er een aan te schaffen...
Je hebt niet overal Internet hoor, als dat zo is mogen ze om de 30 meter een wifi routertje neer zetten
Alleen op plaatsen waar een "hotspot" is, die zie je bijv. bij de Mac Donalds of bij bepaalde telefoon winkels. Ook kun je zelf een draadloos netwerk aansluiten in huis zoals ik heb gedaan
Online kan je tot nu toe alleen nog maar gewoon surfen en natuurlijk multiplayer doen met je games.

PSP is denk ik nu het goedkoopst als je een Europese wil bij de Makro, maar daar heb je wel een pas voor nodig.
pi_30123949
Zijn die demo-pods alleen in de Media Markt?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:32:26 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_30124335
Zijn de PSP spellen in het buitenland ook net zo duur als PS2 spellen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:34:44 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30124385
Yup. In Amerika kosten ze, net als PS2 games, zo'n 40 ~ 50 dollar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:36:35 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_30124421
Nouja het is in ieder geval al beter dan zestig euro .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30124731
Tot nu toe heeft mijn Regio 1 PSP (US of A) geen problemen met afspelen van Regio 2 (Europe) games.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30125167
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:14 schreef -Dries- het volgende:
Sommige wel, sommige niet. Hier in Zwolle doen ze niet meer aan demo-pods omdat er altijd bepaalde groepen mensen er de hele dag stonden..
Er staat nu alleen nog maar een PS2 demo pod.
  Donald Duck held woensdag 31 augustus 2005 @ 11:06:35 #183
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30125218
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:14 schreef -Dries- het volgende:
ik heb er ook eentje gezien in de Intertoys
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30127388
Oki doki
pi_30129103
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef menesis het volgende:

[..]

Maar hoe zit dat dan als je een MMstick duo in je computer steekt? Kun je er dan ook niets opzetten (zonder sony software)?
hehe; al gevonden:
quote:
USB Connectivity

In USB Mode, if you have a Memory Stick Duo or Pro Duo inserted, you can connect a mini-USB cable to the top of the PSP, and it acts like a USB drive, allowing you to access any folders or content on the Memory Stick. Windows XP immediately recognized the device as a Removable Disk after we plugged in the cable. File transfers both ways were incredibly fast thanks to the USB 2.0 support.
bron
pi_30129484
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:47 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Tot nu toe heeft mijn Regio 1 PSP (US of A) geen problemen met afspelen van Regio 2 (Europe) games.
Games zijn niet regio-gebonden, alleen de films
Nee.
pi_30132090
Hoeveel dollars kost dit ding in de US winkels?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30132440
@ gamecube_master of iemand anders uit Zwolle

Weet je toevallig of ze daar ook om middernacht opengaan zoals in aaltijd andere steden wel het geval is?
pi_30132454
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:30 schreef Opa_vertelt het volgende:

Games zijn niet regio-gebonden, alleen de films
Tot nu toe klopt dat inderdaad, maar er staat wel degelijk een regiocode op de hoes.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:59:10 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30132504
250
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:03:23 #191
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_30132678
Hoe zal het zitten met een auto-navigatiesysteem op de PSP zal dat er komen????
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:07:21 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30132832
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:03 schreef Gstyles het volgende:
Hoe zal het zitten met een auto-navigatiesysteem op de PSP zal dat er komen????
Nee.
pi_30132849
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:57 schreef c0nd0r het volgende:
@ gamecube_master of iemand anders uit Zwolle

Weet je toevallig of ze daar ook om middernacht opengaan zoals in aaltijd andere steden wel het geval is?
Ik denk het niet. Ik zag toevallig net wel een advertentie in de Metro dat ze bij de Dixons in Rijswijk om 24.00 open zijn.
pi_30132986
mwuh nee ze zullen is ergens aan meedoen aan deze kant van het land naja ik ga zo zelf ff naar zwolle hopen dat ze hem per ongeluk al ergens verkopen of ff kijken of er tog idd om 00:00 eentje opengaat dan ga ik vanavond ff trug
pi_30133182
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:10 schreef c0nd0r het volgende:
mwuh nee ze zullen is ergens aan meedoen aan deze kant van het land naja ik ga zo zelf ff naar zwolle hopen dat ze hem per ongeluk al ergens verkopen of ff kijken of er tog idd om 00:00 eentje opengaat dan ga ik vanavond ff trug
Ik denk niet echt dat er veel winkels om 24:00 open zijn.. Tis niet zo dat elke winkel open is hoor vanacht, zijn er maar een paar.
pi_30133220
Zojuist mijn eerste PSP aankopen gedaan in Nederland..

Logitech Protective Armor, erg mooi dingentje die goed beschermd en je hebt er geen last van tijdens het spelen, echt een aanrader voor de mensen die hun psp in hun tas mee moeten dragen naar bijvoorbeeld school.

F1 Grand Prix: Leuke racer voor de liefhebber van deze sport
Everybody's Golf: Erg leuke golfgame, zeer vermakelijk...een echte aanrader! Net 2,5 uur lang non stop zitten spelen (te vinden op IGN onder de naam Open Tee)

[ Bericht 4% gewijzigd door Mister_T op 31-08-2005 15:23:43 ]
Xbox Live: Anormius
pi_30133303
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 08:25 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Zit jij ermee, als ik zo'n vraag stelo over isoloaders, blijkbaar wel want anders loop je niet met een kotssmiley te smijten! ( kan je nog wel rustig slapen?)
Ik zit er niet mee hoor, maar regels zijn regels. (ik slaap prima btw)
quote:
Ik heb de vraag niet aan jou gesteld, dus eigenlijk weet ik niet waar jij je mee bemoeid?
Die is wel grappig, je stelt een vraag op een forum, niet op msn ofzo, misschien een betere optie voor je?
quote:
En over mijn gamescollectie, ik test spellen eerst uit voordat ik tot koop overga!
Ik ga niet alleen op meningen af van andere mensen en gamebladen, daar ben ik vroeger te vaak mee de mis in gegaan.
Als ze gewoon demo's zouden uitbrengen, was er niks aan de hand dan kun je gewoon de game uittesten en als hij bevalt tot de koop overgaan!

Voorbeeld:

Je wilt een Auto kopen, maak jij dan eerst een proefrit of ga je alleen op meningen af van je omgeving en autobladen?
Deze vergelijking slaat dus echt nergens op, je probeert illegale praktijken weer goed te praten heb je dit nu nog steeds niet door?
Een proefrit mag je maken van een dealer, zo mag je meestal ook in een winkel een spel uitproberen.
Maar wat jij doet is auto's jatten, en dan hier proberen goed te praten dat je dit doet.
quote:
Punt is wel duidelijk denk ik zo!
Punt? ik zie geen punt alleen je belabberde mening, die slecht onderbouwd is.
pi_30133579
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:17 schreef Mister_T het volgende:
Zojuist mijn eerste PSP aankopen gedaan in Nederland..

Logitech Protective Armor, erg mooi dingentje die goed beschermd en je hebt er geen last van tijdens het spelen, echt een aanrader voor de mensen die hun psp in hun tas mee moeten dragen naar bijvoorbeeld school.

F1 Grand Prix: Leuke racer voor de liefhebber van deze sport
Everybody's Golf: Erg leuke golfgame, zeer vermakelijk...een echte aanrader! Net 2,5 uur lang non stop zitten spelen (te vinden op IGN onder de naam Open Tee)
f1 Grand Prix is die al uit dan?

Dat is namelijk wel een game die ik wil en daarom mijn PSP weer onder het stof vandaan kan halen
pi_30133907
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

f1 Grand Prix is die al uit dan?

Dat is namelijk wel een game die ik wil en daarom mijn PSP weer onder het stof vandaan kan halen
Hier bij de dixons in Alphen aan den Rijn lag die al in de schappen
Xbox Live: Anormius
pi_30134041
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:37 schreef Mister_T het volgende:
Hier bij de dixons in Alphen aan den Rijn lag die al in de schappen
Oh cool is het een beetje leuk en grafisch mooi?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')