Donequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:15 schreef menesis het volgende:
doe voortaan maar wat zout bij je posts
Truth hurts, doesn't it!quote:deze onzin kun je maar beter voor je houden.
Toevallig wel ja, moeilijk voor te stellen he? (nou heb ik niet veel software, maargoed)quote:Maar goed: jij hebt dus alles legaal. Thats great news!
Ik zou zeggen kijk ns uit je doppen!quote:Weet iemand of er ook PSP stands komen zoals dat bij de PS2 het geval was?
13 September in US en 14 September het land van de rijst en loempia's (UMD regio 2quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:30 schreef Onsokumaru het volgende:
Vraag me wel effe af , wannneer die FF film op UMD uitkomt.. ook per 1 september , of moeten we wachten to medio november ofzo ??
quote:
Die ronde witte achtergrond veranderd van kleur...van wit naar rood en terug. Hij ging ook steeds sneller. Toen ben ik maar weggegaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:43 schreef menesis het volgende:
hehe; jah had ik ook gezien, ik vind dat rood met witte niet zo mooi, meer of er ieder moment een brouwsel van ome bin kan ontploffen. En ja, hoop mensen daar in de rij
en ja, ik zit nu al te lang te kwijlen in dit topic, ik ga ook maar eens een 06abootje nemen met een PSP! (denk ik)
Duurt wel even voordat hij NYC is, of heb je hem per koerier laten opsturen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Volgens Dixons.nl is me PSP verzonden
Hij is toch allang weer in Nederlandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Duurt wel even voordat hij NYC is, of heb je hem per koerier laten opsturen.
Ok, argumenten:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:44 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen is de dag hé? Ik wil hem niet, ik heb goede argumenten om hem niet te kopen. Maar hij kijkt me zo lachend aan.
Zit jij ermee, als ik zo'n vraag stelo over isoloaders, blijkbaar wel want anders loop je niet met een kotssmiley te smijten! ( kan je nog wel rustig slapen?)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:58 schreef knater het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal zeg,
punt 1: is het erg onbeschoft om me de grond in te boren met gevloek en getier.
punt 2: iso loaders / emulators e.d. is hier niet toegestaan, laat dat nou eens in je koppie doordringen.
punt 3: is het vrij zielig dat je jezelf wil bewijzen met "het aantal spellen origineel in je bezit hebben" wat wil je nu goedpraten? dat als je veel spellen hebt je wel iso loaders / warez mag gebruiken?
Wat jij aan illegale dingen doet moet jij weten, op dit forum gelden gewoon regels waar ook jij je aan moet houden.
punt is duidelijk, maar uit ervaring (niet uit eigen ervaring) kan ik je wel vertellen dat als mensen een game goed vinden en al een kopie hebben niet snel het origineel gaan halen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:25 schreef Henk-B het volgende:
Voorbeeld:
Je wilt een Auto kopen, maak jij dan eerst een proefrit of ga je alleen op meningen af van je omgeving en autobladen?
Punt is wel duidelijk denk ik zo!
Ik zit eigenlijk niet zo lang in de bus/trein.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:45 schreef MMaRsu het volgende:
Wat voor goede argumenten heb je dan?
Grappig dat 'de games' er niet tussen staatquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ok, argumenten:
* verslavend
* scherm spiegelt verschrikkelijk
* mooi design
* verslavend
Goede argumentenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk niet zo lang in de bus/trein.
Hij is eigenlijk te fragiel om als handheld dienst te doen
Ik (of beter gezegd mijn vriendin) heeft een DS
Het soort games wat uitkomt kan ik ook op mijn PS2 gamen
Dat moest de laatste eigenlijk zijn, maar het was nog vroeg..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Grappig dat 'de games' er niet tussen staat
Internet is wifiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:44 schreef devv05 het volgende:
Ben benieuwd hoe dat internet werkt, heb je echt overal connectie of zit je vaak zonder? En wat kun je allemaal online doen? Surfen, msn, games...?
En waar is PSP tot nu toe het goedkoopst?
Twijfel nog een beetje om er een aan te schaffen...
Je kan hooguit een beetje op html sites surfen. Flash sites werken zowiezo niet en java denk ik ook niet. Msn kan misschien via webmessenger.msn.com maar het programma zelf is van mocrisoft dus ik denk niet dat sony dat op hun PSP zal zetten. Verder kun je uiteraard alleen internetten als je binnen het bereik van een wifi netwerk bent (en je moet uiteraard ook toegang tot dat netwerk hebben! gelukkig zijn er nog zat mensen met onbeveiligd wifi bij mij in de buurt dus ik zou zomaar in een parkje kunnen gaan zitten internettenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:44 schreef devv05 het volgende:
Ben benieuwd hoe dat internet werkt, heb je echt overal connectie of zit je vaak zonder? En wat kun je allemaal online doen? Surfen, msn, games...?
En waar is PSP tot nu toe het goedkoopst?
Twijfel nog een beetje om er een aan te schaffen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |