Ik, erg leuk blad hoor. Staan veel leuke tips in. Alleen wel een min punt is dat ze (bijna) geen minpunten aan een spel noemen. Het is meer een beschrijving.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:35 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
klik
Iemand die totaal objectieve blad al gekocht?
Dan werk je natuurlijk onbeveiligd. Kan het nog zijn dat je niet bij andere data kan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef menesis het volgende:
Maar hoe zit dat dan als je een MMstick duo in je computer steekt? Kun je er dan ook niets opzetten (zonder sony software)?
Reken maar nergens op, bij mij zeiden ze dat ze hem pas 100% zeker 1 sept mogen verkopen terwijl 2 andere winkels hem hier al verkopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb het gevoel als of ik morgen me PSP van de Dixons krijg
Als ik iets bij de Dixons reserveer heb ik het 9 op de 10x 1 dag eerder
Ja dat zeiden met de Gamecube ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:24 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Reken maar nergens op, bij mij zeiden ze dat ze hem pas 100% zeker 1 sept mogen verkopen terwijl 2 andere winkels hem hier al verkopen.
Vette actie, waar is die ergens te vinden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duurt ws wel even voordat ik m krijg, maar hey, gratis
Bij mij was de reden dat de andere winkels hem al in de schappen had liggen bij de cube. Maar nu willen ze hem hier ook niet eens in de winkel leggen nu de rest hem ook verkoopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja dat zeiden met de Gamecube ook
En met me PS2 ook
Is dat alleen de Europese versie? Of ook de rest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
Virta Tennis dwingt je om 1.52 te gebruiken!
Even voor de mensen met 1.5 die hem eventueel wilden kopen, maar toch 1.5 willen behouden.
Dat ze die "beveiliging" erbij hebben gedaan in de Europese versie zodat de importeurs 1.52 erop moeten zetten willen ze die game willen kopen in Europa.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:27 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm wat bedoel je? Ik denk dat dat overal zo is..
IS dat ook met een isoloader?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
Even voor de mensen met 1.5 die hem eventueel wilden kopen, maar toch 1.5 willen behouden.
quote:
Daar mag ik het niet over hebbenquote:
Koop jij altijd spellen die jezelf niet eerst uittest??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:01 schreef knater het volgende:
[..]
![]()
Ontopic, ik heb al verschillende spellen zien liggen, lumines, virtua tennis, dtm, snooker, en nog wat andere.
Kun je al gewoon kopen in Nijmegen bij mistery media![]()
prijzen lagen tussen de 40 en 50 euro
Er is een hack in oploop welke spellen laat denken dat ze met een 1.51/1.52 psp te doen hebben..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
* Opa_vertelt pakt bier en chipsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Koop jij altijd spellen die jezelf niet eerst uittest??
Zal jij dan veel miskopen in je kutcollectie hebben dan!!!
Hypocriet gedoe!![]()
Ik heb meer spellen orgineel dan dat jij over kan dromen!
Doe jij eens even normaal zeg,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hypocriet gedoe!![]()
Warez homo's rejoice! Kom ALSJEBLIEFT met een andere smoes, deze is te oud..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hypocriet gedoe!![]()
Da's nieuw! Moet je je PSP "hacken"om originele games te spelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Er is een hack in oploop welke spellen laat denken dat ze met een 1.51/1.52 psp te doen hebben..![]()
Kan het me ook niet voorstellen, maar blijkbaar wordt het gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:51 schreef Pecker het volgende:
[..]
Da's nieuw! Moet je je PSP "hacken"om originele games te spelen
Nee, ik heb helemaal geen MP3's. De reden is heel simpel. Ik heb ADHD...concentratiestoornis. Ik kan erg slecht lezen en luisteren tegelijk.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef Onsokumaru het volgende:
@ pecker.....
je ga me toch niet vertellen dat jij alleen cd`s koopt en dan converteert als mp3 om dan zo op je mp3 speler of psp te zetten..
Nee hoor, ik hecht meer waarde aan dingen die ik koop. Ik ken mensen die games downloaden, ff spelen en wegkijlen. Kopen ze een game, spelen ze m helemaal door.quote:kwestie van niet aanhoren dat je ook op een andere manier aan je dingen komt
Dus ik ben een voorbeeld rol? DANK JE!quote:Heb nog nooit zo`n moraalridder gezien als jij !!
En gasten als jij verprutsen hetquote:geef nie .. mensen zoals jij verbeteren de landschap van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |