oow oke thnx , ik dacht dat het voltage in japan anders was?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja, die zat er gewoon bij. Is gewoon een klein (EU)
stekkertje waar dat japanse stekkertje in wordt gestoken.
[..]
Ja, aan de ene (PSP)kant mini-USB, en aan de andere (PC)kant normale USB.
Kabeltje zat er bij mij niet bij. Collega wist ook niet of het van oorsprong in het
value-pack zat en was al bang dat hij het kabeltje kwijt was geraakt ofzo.
Op mn werk (Makro) met personeelskorting. Vanaf 1 sept ligt ie bij de Makro voor 236 euro voor iedereen die een pasje heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Je bent echt de beste van de hele Games! Redactie.
Waar kun je die PSP voor 213 euro scoren![]()
Aha ok, mijn vader is lid van makro en lukas klamer, maar dat is 20 km rijden dus voor 14 euro is dat het niet waardquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op mn werk (Makro) met personeelskorting. Vanaf 1 sept ligt ie bij de Makro voor 236 euro voor iedereen die een pasje heeft
Pro duo is dacht ik snellerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:29 schreef Henk-B het volgende:
Welke memory stick van 1 gb raden jullie mij aan?
Duo of Duo pro??
En welke winkel is hij het goedkoopst?
Zag het net in het krantje. De games zijn wel erg duur, ook excl.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op mn werk (Makro) met personeelskorting. Vanaf 1 sept ligt ie bij de Makro voor 236 euro voor iedereen die een pasje heeft
Daar heb ik wat aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:30 schreef Henk-B het volgende:
Ga hem straks ophalen, mijn psp versie 1,50![]()
Woei !!!
1GB sticks zijn altijd Pro. Niet-Pro memory sticks gaan maar tot max. 128MB.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:29 schreef Henk-B het volgende:
Welke memory stick van 1 gb raden jullie mij aan?
Duo of Duo pro??
En welke winkel is hij het goedkoopst?
Foei Foei!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:37 schreef Davos het volgende:
Weet iemand al of Scumm draait op firmware 1.52 / 2.00 ?
Ik snap niet wat er mis mee is. Ik heb de spellen die ik wil spelen (Monkey Island 1 / DOTT) origineel. Gekocht in een winkel dus. Dus waarom zou ik dat niet met Scumm op de psp mogen spelen?quote:
Ik wil je PSP wel overnemenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:45 schreef Morthill het volgende:
Tis jammer dat ondanks de actie van de FRS (3=2) importeren via dvdboxoffice nog steeds goedkoper is: 96 om 100. Nu moet ik wel zeggen dat je uiteraard geen risico loopt dat de duane onderschept. Maar ja, er zijn geen 3 games voor de PSP die ik wil. Ik wil alleen nog Virtua Tennis, moet geld hebben voor NDS met Nintendogs.
Omdat je hier geen emulators mag bespreken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:47 schreef Davos het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis mee is. Ik heb de spellen die ik wil spelen (Monkey Island 1 / DOTT) origineel. Gekocht in een winkel dus. Dus waarom zou ik dat niet met Scumm op de psp mogen spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |