Ik hoop via canada eigenlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef Retarded het volgende:
[..]
games toch wel bij FRS gehaald hoop ik he![]()
Welke reclamesquote:Op donderdag 1 september 2005 10:55 schreef Dementor het volgende:
De PSP reclames beginnen tegen me te praten.
KOOP ME !
dan kopen wij maar geen psp hehquote:Op donderdag 1 september 2005 11:06 schreef gamecube_master het volgende:
Overigens, het schijnt dat er gigantisch veel PSP reclame is in Duitsland, Frankijk, Spanje en UK. Sony wil waarschijnlijk geen geld uitgeven aan marketing in ons kleine kut landje.![]()
Virtua Tennis is het beste spel ooit! De Dreamcast versie was geniaal en deze PSP versie schijnt dat ook te zijn.quote:
Ik heb hem op de ps1 gespeeld volgens mij dat was erg leukquote:Op donderdag 1 september 2005 11:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Virtua Tennis is het beste spel ooit! De Dreamcast versie was geniaal en deze PSP versie schijnt dat ook te zijn.
In mijn studentenhuis heb ik de dreamcast in de woonkamer gedumpt, dat ding maakt overuren met name door virtua tennis. Geniaal spel als je het met z'n vieren speelt.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:37 schreef Ni3L50L het volgende:
Serienummer is onder de batterij te vinden en past prima.
Inderdaad, uit ervaring weet ik dat zelfs non-gamers/anti-tennissers virtua tennis geweldig kunnen vinden.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:44 schreef H.Flick het volgende:
Zelfs mensen die nog nooit een balletje geslagen hebben en ook niks met tennis hebben moeten hem gewoon proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |