Als je m eenmaal in je handen hebt gehad ben je verkocht.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef Dementor het volgende:
Ik zit echt gigantisch te twijfelen of ik een PSP in huis zal halen of niet.
Wat een gaaf ding is het toch zeg!
Ik neem aan dat je de voorwaarden en regels op de site wel eerst aandachtig hebt doorgelezen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:29 schreef McGreen het volgende:
Ik hoop niet dat het waar is van wehkamp, anders word ik helemaal gek, het is afwachten
http://www.2call.nl/combo.phpquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:14 schreef menesis het volgende:
[..]
mag ik weten welk abo met welke tel precies?![]()
Ben benieuwd of ie een beetje speelbaar is op psp, en laadtijden natuurlijk, zelf wacht ik op legend of heroesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef menesis het volgende:
nog meer mensen die de aanschaf van de PSP laten afhangen van GTA? Als die game ok is koop ik m heb ik net bedacht (the history continues: GTA3 was de reden van mn PS2)
de p800 / p900 / p910? / w800i voor zover ik weetquote:Weet iemand toevallig welke sonyericcsons allemaal MSduo ondersteunen? (behalve de K750)
W800i in ieder geval ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef menesis het volgende:
nog meer mensen die de aanschaf van de PSP laten afhangen van GTA? Als die game ok is koop ik m heb ik net bedacht (the history continues: GTA3 was de reden van mn PS2)
Weet iemand toevallig welke sonyericcsons allemaal MSduo ondersteunen? (behalve de K750)
Neen, een console kopen om 1 game is als een 8-voudige cd wisselaar kopen om die ene cd single af te spelen....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:53 schreef menesis het volgende:
D750 van T-Mobile. Is van binnen de K750 en van buiten de W800iquote:Weet iemand toevallig welke sonyericcsons allemaal MSduo ondersteunen? (behalve de K750)
Import heeft ook een nadeelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:50 schreef c0nd0r het volgende:
Voor mensen die hem misschien toch al stiekem hebben de nieuwe site www.yourpsp.com is in de lucht daar kun je registreren voor een gratis PSP pakket (incl. Spiderman 2 UMD als je snel genoeg bent)
Werkt iig niet op de nederlandse afdeling. Volledige serienummer past trouwens niet eens in het veld.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:55 schreef Ni3L50L het volgende:
Import heeft helemaal niet zoveel nadelen, registreer je JAP of USA PSP als een modelnummer 1003 en als aangekocht op 31-08-2005, wel ff je eigen serienummer gebruiken en hoppa, het welkomstpakket wordt netjes thuis bezorgd.
Apart heb namelijk mijn v1.00 JAP PSP net geregistreerd. Serienummer is onder de batterij te vinden en past prima.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:05 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Werkt iig niet op de nederlandse afdeling. Volledige serienummer past trouwens niet eens in het veld.
Sony heeft een aantal handelaren aangepakt voor het wereldwijd verschepen van de PSP's. Maar niemand die jouw kan verbieden om een PSP uit het buitenland mee te nemen naar Nederland toe.quote:Op donderdag 1 september 2005 03:14 schreef Mister_T het volgende:
Was laatst op het het nieuws of op de radio dat ze geimporteerde PSP's wouden aanpakken, het is illegaal of geld dat alleen voor de gamehandelaren die ze importeren en weer doorverkopen?
Ik registreer hem in ieder geval niet...
Heb mijn US PSP net ook kunnen aanmeldenquote:Op donderdag 1 september 2005 02:37 schreef Ni3L50L het volgende:
[..]
Apart heb namelijk mijn v1.00 JAP PSP net geregistreerd. Serienummer is onder de batterij te vinden en past prima.
voor in de pauze; en je hebt nu een goede rede om met het OV te gaanquote:Op donderdag 1 september 2005 09:16 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik twijfel echt zo erg om nu snel naar de winkel te rennen.
Vind het zo'n mooi speeltje!
Maar dagelijks met de auto naar het werk, en thuis heb ik een ps2/pc.
Wat heeft dan een psp voor nut?
PS2-en op een handheldquote:Op donderdag 1 september 2005 09:16 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik twijfel echt zo erg om nu snel naar de winkel te rennen.
Vind het zo'n mooi speeltje!
Maar dagelijks met de auto naar het werk, en thuis heb ik een ps2/pc.
Wat heeft dan een psp voor nut?
games toch wel bij FRS gehaald hoop ik hequote:Op donderdag 1 september 2005 10:29 schreef Pecker het volgende:
Cant contact web server, krijg ik op yourpsp.nl
Ja, pecker heeft m!
Met:
DTM Race driver 2
Lumines
Midnight Club 3
Naja, later zou ik dan wel extra spellen kopen ofzo, maar je moet toch een beetje een game hebben waar je naar uitkijkt waardoor je de uiteindelijke beslissing neemt om zo'n ding te kopen toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:53 schreef Pecker het volgende:
Neen, een console kopen om 1 game is als een 8-voudige cd wisselaar kopen om die ene cd single af te spelen....![]()
Cool! Als die D750 nou ook de prijs van de K750 heeft vind ik het bestquote:D750 van T-Mobile. Is van binnen de K750 en van buiten de W800i
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |