Als ik het goed begrijp dan wéét de groep dus al dat Rob ergens in een kamertje zit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:09 schreef harlingen het volgende:
Edit: iemand vraagt opeens wat Rob aan het eten is en ik hoor iemand roepen: spaghetti.
daar ken ik dus ook nie bij, want op tv is het nog niet. En ik denk dat niet heeel veel mensen al kijken via internetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp dan wéét de groep dus al dat Rob ergens in een kamertje zit?
Wat is de hele point daarvan dan precies?
Nou, best wel veel eigenlijk. Maar die weten het nu dus ook al.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:05 schreef piertje2 het volgende:
[..]
daar ken ik dus ook nie bij, want op tv is het nog niet. En ik denk dat niet heeel veel mensen al kijken via internet![]()
Als nou één van de bewoners even flink ging hangen tegen de paarse muur récht tegenover de keuken, dan zullen ze versteld staan van de ruimte die er achter die muur zit... Ik verwacht dat vriend Rob daar zit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp dan wéét de groep dus al dat Rob ergens in een kamertje zit?
Dan is Menno goed bezigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Let erop mensen, Chantal en MennoDie gaan nog zoenen, op zijn minst!
Jij ook.quote:
misschien gebruiken ze de vierde stream voor de kamer met Robquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Er werken bij nog maar drie streams, nog meer mensen hetzelfde probleem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |