Mwoah, 2 dagen zonder tijd,quote:
Zeer zeker. Dichterbij als vanochtendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:44 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Mwoah, 2 dagen zonder tijd,
Ze zitten er dicht bij.
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:18 schreef BBscanner het volgende:
Dat haat is zo meepraters; Ingrid (bedoel je Menno soms?)
Ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:17 schreef Falco het volgende:
Valt wel mee dat inlikken vind ik. Ik vind ze wel gezellig die Dido, Ingrid en Menno.
de oorbellen van Didoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat getingel de hele tijd?
...alleen een tikkeltje jammer van die te grote oorbellen jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat getingel de hele tijd?
Heeft Milagro gelijk in denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef milagro het volgende:
Ik vind Ingrid wel leuk eigenlijk, en onzeker, ja ms, al was het maar vanwege De Duim
Ze wilt beschermd worden, geborgenheid, de moederschoot, sloeg milagro door
Potverdorie zeg, gisteren had ik Dido nog zo'n beetje voor mezelf, en nu loopt het halve Forum al op haar te ru. geilen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:23 schreef Scope het volgende:
Potverdorie zeg, die Dido is echt een lekker wijf. En ze is nog wel slim ook denk ik. En leuk..
Ah ja, dat zei ze idd, tegen Chantal 's middags.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft Milagro gelijk in denk ik.![]()
Ingrid kan er slecht tegen dat zij niet weet hoe anderen over haar denken. En aangezien BB een "spel" is, waarbij mensen niet het achterste van hun tong laten zien, kan dit vrij snel overslaan in paranoia. Dat wordt vrij binnenkort al huilen en stennis schoppen. (y)
Maar volgens mij is ze ook wel OK hoor. Niet vals in ieder geval.
Je mag haar hebben....mompelt iets over vrij domme oogopslagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Potverdorie zeg, gisteren had ik Dido nog zo'n beetje voor mezelf, en nu loopt het halve Forum al op haar te ru. geilen.
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:27 schreef BBscanner het volgende:
Dido = Tinkerbell? , ze wel leuk!
Jij altijd met je raadseltjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Orrbellen ...rinkelen...gaat er al een lichtje branden Scope ?![]()
Neenee, ga vooral door!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:32 schreef milagro het volgende:
Dido is een mooie meid, en slim ook, het lijkt wel alsof ze aan een constante introspectie aan het doen is, door heel veel met anderen te praten over hoe zij dingen zien, pijlen en aftasten en kijken of ze er dan zelf wat mee kan, BB als therapie
Blablabla ik hou al op
Ja dat heb je ervan als je met zo'n mooie vrouw te koop loopt, Gertquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Potverdorie zeg, gisteren had ik Dido nog zo'n beetje voor mezelf, en nu loopt het halve Forum al op haar te ru. geilen.
Sco-hooop. Hij bedoelde het zoals Jappie het bedoelde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:33 schreef Scope het volgende:
Maar BBscanner, met aan zekerheidgrenzende waarschijnlijkheid kan ik je denk ik melden dat Tinkerbell NIET Dido is. Of andersom. Als we het tenminste over dezelfde Tinkerbell hebben.
Geeft niets Scope...in therapeutische sessies noemen "we" dat "enthousiasme"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:35 schreef Scope het volgende:
Zit hier een beetje in mijn eentje commentaar te leveren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |