Is dat bekend? Onder wie? Door wie bekend gemaakt? Staat het op Nintendo.com? Komt het uit de mond van Iwata?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis als bekend dat de rev de minst krachtigste van de 3 word , dus ja dat soort posts kunnen wel
Ati zei dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dat bekend? Onder wie? Door wie bekend gemaakt? Staat het op Nintendo.com? Komt het uit de mond van Iwata?
Toch wacht ik eerst nog de specs af... Het klinkt nu iig al iets geloofwaardigerquote:
Ati KAN dat niet gezegd hebben, de teams die aan xenos en de revo werken mogen geen contact met elkaar hebben en ze weten dus ook niet van elkaar hoesnel de chip nou eigelijk is. En ati kan al helemaal niet weten wat nvidia met de ps3 gaat doen.quote:
Kom op zeg. Je kan toch wel conclusies trekken? De X360 en PS3 zijn enorm krachtig. De Revolution wordt minimaal twee keer zo klein, "cheap", "quiet" en zelfs "low power consumption". Het is gewoon duidelijk dat Nintendo niet meedoet aan "De krachtigste console wint" ofwel wie heeft er de grootste pik wedstrijdje. Eerlijk gezegd vind ik dat uitstekend (graphics tegenwoordig zijn wel goed genoeg). Ik denk daarom ook dat de Revolution rond 200 euro over de toonbank gaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dat bekend? Onder wie? Door wie bekend gemaakt? Staat het op Nintendo.com? Komt het uit de mond van Iwata?
Ik zit me trouwens wel net te bedenken dat als ze NIET met die de grootste pik wedstrijd meedoen ze wel gezeur krijgen met 3rd party support. Zouden die elke keer zin hebben om games te downtunen? Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen, want dat 3rd party support was al nooit zo best bij Nintendo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je kan toch wel conclusies trekken? De X360 en PS3 zijn enorm krachtig. De Revolution wordt minimaal twee keer zo klein, "cheap", "quiet" en zelfs "low power consumption". Het is gewoon duidelijk dat Nintendo niet meedoet aan "De krachtigste console wint" ofwel wie heeft er de grootste pik wedstrijdje. Eerlijk gezegd vind ik dat uitstekend (graphics tegenwoordig zijn wel goed genoeg). Ik denk daarom ook dat de Revolution rond 200 euro over de toonbank gaat.![]()
We hebben met de GC ook gezien dat alles wat klein is niet minder krachtig hoeft te zijn...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je kan toch wel conclusies trekken? De X360 en PS3 zijn enorm krachtig. De Revolution wordt minimaal twee keer zo klein, "cheap", "quiet" en zelfs "low power consumption". Het is gewoon duidelijk dat Nintendo niet meedoet aan "De krachtigste console wint" ofwel wie heeft er de grootste pik wedstrijdje. Eerlijk gezegd vind ik dat uitstekend (graphics tegenwoordig zijn wel goed genoeg). Ik denk daarom ook dat de Revolution rond 200 euro over de toonbank gaat.![]()
Geloof me, met normale koeling kan je makkelijk hardware zo snel als die van de xbox360 en ps3 (kanp trouwens dat je weet dat ze sneller zijn terwijl er over de ps3 bv nog niks echt bekend is) in zo'n klein doosje stoppen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat dacht je van goedkopere ontwikkelingskosten. De PSP bijvoorbeeld krijgt daarom minder games dan de DS.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:58 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik zit me trouwens wel net te bedenken dat als ze NIET met die de grootste pik wedstrijd meedoen ze wel gezeur krijgen met 3rd party support. Zouden die elke keer zin hebben om games te downtunen? Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen, want dat 3rd party support was al nooit zo best bij Nintendo.
True, al schijnt het zo te gaan zijn dat de verschillen dit keer wat groter gaan worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
We hebben met de GC ook gezien dat alles wat klein is niet minder krachtig hoeft te zijn...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
We hebben met de GC ook gezien dat alles wat klein is niet minder krachtig hoeft te zijn...
Nou en, deze keer wordt het gewoon anders. Verwacht in ieder geval niet dat de Revolution evensnel wordt ofzo anders wordt je teleurgesteld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:01 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Geloof me, met normale koeling kan je makkelijk hardware zo snel als die van de xbox360 en ps3 (kanp trouwens dat je weet dat ze sneller zijn terwijl er over de ps3 bv nog niks echt bekend is) in zo'n klein doosje stoppen.
Dat gaat natuurlijk niet echt op, alleen als er exclusief voor de Revo ontwikkeld gaat worden. Bij multiplatform titels wordt er natuurlijk in eerste instantie ontwikkeld op basis van de krachtigste console, en dan zijn de kosten alsnog hoog, plus dat de game (als de revo inderdaad een stuk minder krachtig gaat zijn) voor Revo gebruik weer omlaag getuned moet worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat dacht je van goedkopere ontwikkelingskosten. De PSP bijvoorbeeld krijgt daarom games dan de DS.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Nou en, deze keer wordt het gewoon anders. Verwacht in ieder geval niet dat de Revolution evensnel wordt ofzo anders wordt je teleurgesteld.
Je kan in ieder geval NES, SNES en N64 spellen downloaden. Heel aantrekkelijk voor heel veel mensen, die Rev is daardoor al gelijk de populairste onder de Japanese Famitsu lezers (Japan = Playstation territory).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:07 schreef Rodie83 het volgende:
Voor de 1st party titels, waar het natuurlijk om gaat bij Nintendo consoles maakt het niet uit, alleen zou het wel eens kunnen betekenen dat de Revo dan opnieuw de minste console wordt als het om (mainstream) spelaanbod gaat.
Lach me maar uit.quote:
Hoe jij dat zegt: "Nou en, nu is het gewoon anders."quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Lach me maar uit.Maar als het de zwakste console gaat worden ga ik niet "told you so" zeggen hoor. Ik heb je gewaarschuwd. Anders neem je dit topic even door.
Zucht! Ik zeg net. De PS3 en X360 worden enorm krachtig, Sony en Microsoft investeerde nu veel meer in dat gedoe om zoveel mogelijk kracht te hebben deze keer. Nintendo doet gewoon niet mee aan dat domme wedstrijd. En ik vind het dus echt prima. Het gaat prima op GAF. Ik werd unbanned van de Wednesdayton ban, begin ik weer gezellig te posten, half uurtje later ben ik nog een keer banned, nog 3 dagen te gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:26 schreef Tomasso het volgende:
Maar vertel eens, want jij weet blijkbaar meer, hoe gaat de Revo worden? En hoe is het op GAF?
Hoe weet jij hoeveel Sony, MS en Nintendo in hun consoles hebben gestoken? Misschien wordt de Revo ook wel enorm krachtig... Weet jij veel...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zucht! Ik zeg net. De PS3 en X360 worden enorm krachtig, Sony en Microsoft investeerde nu veel meer in dat gedoe om zoveel mogelijk kracht te hebben deze keer. Nintendo doet gewoon niet mee aan dat domme wedstrijd. En ik vind het dus echt prima. Het gaat prima op GAF. Ik werd unbanned van de Wednesdayton ban, begin ik weer gezellig te posten, half uurtje later ben ik nog een keer banned, nog 3 dagen te gaan.
Dude.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
De PSP is nog (lang) niet uit hier.
Pwned
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |