Wie er een Rev koopt hangt af van de games en puur van de games. Heel toevallig is het zo dat er in ieder geval Super Smash Bros. Online een launchtitel is. SSB = best verkopende titel op de Gamecube. Wanneer er wat meer info komt over Rev enzo terwijl de launch nog ver weg is heeft totaal geen invloed op de verkopen. In ieder geval totaal niet zoveel invloed als games dat hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef Rodie83 het volgende:
Wie koopt dan nog de revo? Een aantal die-hards en de Nintendo fans. Het spijt me zeer, maar volgens mij is Nintendo zichzelf in de vinger aan het snijden.
Miljarden verlies maak je niet goed met een klein beetje winst.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je tof wilt doen moet je het goed doen, maand geleden kwam er een nieuws bericht voorbij dat microsoft winst begon te maken, oftewel ze maken geen verlies meer maar beginnen centen te verdienen.
nu heeft microsoft een aanhang voor de xbox 360 + een stroom nieuwe klanten omdat ze de eerste next gen console zijn dus met microsoft komt het wel goed.
Wat een onzin. Misschien niet zoveel als de concurrenten maar dat valt hardstikke mee.quote:maar probeer nu de schuld niet op iemand anders af te schuiven, nintendo doet vrijwel niet aan marketing voor geen enkele game.
Het hangt trouwens een beetje af van hoe dat nieuwsbericht gelezen moet worden. Als ze nu winst maken kan je dat zien als:quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wie er een Rev koopt hangt af van de games en puur van de games. Heel toevallig is het zo dat er in ieder geval Super Smash Bros. Online een launchtitel is. SSB = best verkopende titel op de Gamecube. Wanneer er wat meer info komt over Rev enzo terwijl de launch nog ver weg is heeft totaal geen invloed op de verkopen. In ieder geval totaal niet zoveel invloed als games dat hebben.
[..]
Miljarden verlies maak je niet goed met een klein beetje winst.![]()
[..]
Wat een onzin. Misschien niet zoveel als de concurrenten maar dat valt hardstikke mee.
Inderdaad. Daarom hadden we ook helemaal noooooit reclames gezien van de GBA, GBA SP en games op de GBA.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:54 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Denk na met je snufferd. Waarom (duur) marketen als de markt al van jou is? Dat doe je alleen maar als je snel veel wil verkopen - oftewel, aandeel wil halen. Bovendien boort Nintendo met de DS een nieuwe markt aan, waarin concurrentie onstaat met Sony. Reken maar dat Sony's PSP de reden is geweest voor de DS campagne.
Ik ook hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:54 schreef Rodie83 het volgende:
Ik heb vaak zat kritiek op Nintendo.
Echt?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:01 schreef Rodie83 het volgende:
En met betrekking tot dingen bekend maken: er is nog helemaal niks bekend. Waarom launchen ze niet gewoon lekker vlak bij MS in de buurt? Dat is veel tactischer! Kijk, Sony's PS3 verkoopt toch wel, die heeft zo'n grote fanbase. Maar Nintendo, waar blijf je nou?
Die reclames waren er wel, maar zeg nou zelf, heb je Nintendo zo snel zo aggressief zien marketen op de GBA? Bij lange na niet!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom hadden we ook helemaal noooooit reclames gezien van de GBA, GBA SP en games op de GBA.![]()
[..]
Ik ook hoor.
[..]Kom op zeg. Sony wil toch ook z.s.m. er zijn maar ze zijn toch niet klaar? Nintendo is ook niet klaar. Punt.
Van de PS3 en 360 zijn er al devkits, Revo (als ik t goed heb) nog niet. Dat is toch net iets te ver achterlopen denk ik danquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom hadden we ook helemaal noooooit reclames gezien van de GBA, GBA SP en games op de GBA.![]()
[..]
Ik ook hoor.
[..]Kom op zeg. Sony wil toch ook z.s.m. er zijn maar ze zijn toch niet klaar? Nintendo is ook niet klaar. Punt.
Doe gezellig meequote:
Dat weet ik helemaal niet. Ik herinner me evenveel GBA SP reclames als DS reclames.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Die reclames waren er wel, maar zeg nou zelf, heb je Nintendo zo snel zo aggressief zien marketen op de GBA? Bij lange na niet!
Er zijn al vroege devkits, soort van Gamecube turbo devkits. De betakits van de X360 waren ook Xbox 1.5 devkits dus dat valt mee. Van PS3 devkits heb ik i.i.g. nooit van gehoord hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:08 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Van de PS3 en 360 zijn er al devkits, Revo (als ik t goed heb) nog niet. Dat is toch net iets te ver achterlopen denk ik dan
Tsja, jammer dat het nog 2.5 week duurt...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enige wat ik te zeggen heb is:
Als je de Revolution in werking ziet zullen je 'wow' zeggen
Believe!
Tssssssssk. WoW is iets heel anders hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enige wat ik te zeggen heb is:
Als je de Revolution in werking ziet zullen je 'wow' zeggen
Believe!
hoe komt het dan dat veel mensen ze niet gezien hebben?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:45 schreef Frankeinstein het volgende:
maar ze waren er wel..
Omdat zo'n 90% van de kijkers gaat zappen zodra er reclame komtquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoe komt het dan dat veel mensen ze niet gezien hebben?
en die mario kart reclame ken ik ook niet
We weten niks!quote:Op maandag 29 augustus 2005 20:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Ok... en nu weer ontopic...
Hou op, we weten misschien weinig, maar zeker niet niks. Zie: de OP.quote:
Hmmmquote:Revolution Games
Nintendo:
* Super Smash Bros
* Mario 128 (working title)
* Mother
* Zelda
* Metroid Prime 3
* Animal City
* Donkey Kong
* Icarus
Sega:
* Sonic X-Revolution
* Virtua Fighter 5
* Shenmue 3
Capcom:
* Resident Evil 5
* Rockman
Square Enix:
* Final Fantasy: Crystal Chronicles
* Fullmetal Alchemist
Namco:
* Tekken
* Ridge Racer
* I-Ninja
Rockstar:
* GTA
Konami:
* Solid Snake:
* Parodius
Ubisoft:
* Splinter Cell 4
Temco:
* Ninja Gaiden 2
GTA! ik hoop dat deze lijst klopt.quote:
Volgende week krijgen we de hele lijst (Hoppelijk is het wel echt)quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:44 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
GTA! ik hoop dat deze lijst klopt.
ik koop zowieso een Revolution, om de collectie compleet te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |