abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29997259
Ik ben met final fantasy x bezig... en ik ben al een tijdje op weg.. heb net een sinspwan verslagen maar ik heb een vraag!.. ik kom steeds ability spheres tekort... hoe krijg ik daar meer van? als ik gevechten win krijg ik nooit een abiliti sphere namelijk...
en hoe kom ik aan nieuwe dingen als potions of anikotes ofzo? ik heb gezocht naar een winkeltje waar je die kan kopen maar die kan ik niet vinden.. wie kan mij helpen deze 2 vragen te beantwoorden?
pi_29998000
Koop wat Ability Distillers, of scoor ergens een wapen met A-Distill ofzo.
Voor je tweede vraag; je bent een n00b want je komt aan de lopende band winkeltjes tegen.
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
pi_29998588
Plus, heb je net de eerste sinspawn verslagen?(kilika toch?) Dan ben je nog niet 'een eindje op weg' Maar inderdaad is er genoeg te vinden. Nog een tip, vecht gewoon regelmatig, om een beetje te level uppen. Zo krijg je ook nog eens abilityspheres bij en antidotes etc. plus geld, waardoor je nog veel meer kan kopen bij de regelmatig aanwezige winkels.

Veel plezier en succes! Overigens is er ook een algemeen final fantasy topic, is handiger denk ik
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:50:12 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_29998746
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')