Toen kon me die hele Gboy en zijn topics ook al niet schelen. Mensen die zeggen dat ze zelfmoord willen plegen doen niks. Moeten ze vooral doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je 2002 helemaal niet meegekregen ofzo
pfffffffftquote:Een kort MSN gesprek met Yvonne gehad, niet omdat ik sensatie wilde zoeken of details, maar omdat deze geweldige vrouw de hele dag hiermee bezig is geweest, en niet de eerste keer. Deze afloop moet voor haar voelen alsof ze in stukken wordt gescheurd. Heb ook zeer veel respect voor haar hoe zij vandaag met de situatie is omgegaan, discreet, en als ik veel van de posts zag, ik zou erop in zijn gegaan en kwaad geworden, maar Yvonne niet...
Wat doe je hier nog?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:41 schreef SunChaser het volgende:
Toen kon me die hele Gboy en zijn topics ook al niet schelen. Mensen die zeggen dat ze zelfmoord willen plegen doen niks. Moeten ze vooral doen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:42 schreef milagro het volgende:
[..]
pfffffffft![]()
het begint nu een beetje een wedstrijd te worden, hier, lijkt wel.
Waarom meld je het hier danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:45 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Denk niet dat jij mij kent, en ik geloof ook niet dat jij iets hebt meegekregen van wat er tijdens dat gesprek besproken is.
Misschien om mensen met kritisch gezeik even te laten zien dat er mensen de hele dag mee bezig zijn geweest.quote:
Het komt eerder over aan een 'kijk eens wat voor een goed mens ik eigenlijk ben'-reactie. Wanneer stuurde jij je laatste mail aan Gboy?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:50 schreef Kleintje het volgende:
Misschien om mensen met kritisch gezeik even te laten zien dat er mensen de hele dag mee bezig zijn geweest.
Even denken. Iedereen die meeleeft maar geen contact heeft opgenomen is per definitie een hypocriete muts, maar iedereen die enkel kan roepen dat zelfmoord per definitie laf is, is een held?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het komt eerder over aan een 'kijk eens wat voor een goed mens ik eigenlijk ben'-reactie. Wanneer stuurde jij je laatste mail aan Gboy?
Je hebt meeleven en meeleven. Je kunt ook overdrijven zoals die Nieuwedieper hierboven. Even tussen neus en lippen laten weten hoe erg je wel niet meeleeft, hoe geweldig je wel niet bent. Je zou je beter kunnen schamen omdat je terwijl ie leefde geen poot uitstak en nu ineens Moeder Theresa gaat uithangen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:06 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Even denken. Iedereen die meeleeft maar geen contact heeft opgenomen is per definitie een hypocriete muts
Heb jij er iets aan gedaan dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je hebt meeleven en meeleven. Je kunt ook overdrijven zoals die Nieuwedieper hierboven. Even tussen neus en lippen laten weten hoe erg je wel niet meeleeft, hoe geweldig je wel niet bent. Je zou je beter kunnen schamen omdat je terwijl ie leefde geen poot uitstak en nu ineens Moeder Theresa gaat uithangen.
Dat impliceert SC ook weer niet. Maar hij heeft wel een punt. Waar ik ook walg is van die simpele RIP-reacties trouwensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:12 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Heb jij er iets aan gedaan dan eigenlijk?
Je kan toch ook gewoon zeggen dat hij in te grote angst heeft geleefd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef SunChaser het volgende:
Maar als zelfmoord niet laf is, maar moedig zoals sommige zeggen. Moeten we dan blij voor Gboyzijn dat t eindelijk is gelukt? Lijkt me niet. De familie blijft achter met vragen en schuldgevoelens. Ik vind dat toch best wel egoistisch.
Maar natuurlijk, het is ook triest dat professiobele hulp faalt, de prutsers.
Tuurlijk heeft hij een punt. Hij is alleen een beetje aan het ketel potten. Wat geeft hem wel recht van oordelen nl?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:13 schreef Falco het volgende:
Dat impliceert SC ook weer niet. Maar hij heeft wel een punt. Waar ik ook walg is van die simpele RIP-reacties trouwens.
Zie jij Sun ergens schrijven hoelang hij ooit in een grijs verleden wel niet is bezig geweest en wat voor energie dat gekost heeft?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:12 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Heb jij er iets aan gedaan dan eigenlijk?
Och gut hoor, je mag dus alleen ingetogen reageren, want ach en wee anders voelen de mensen die zich helemaal niet uitdrukken zich achtergesteld?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zie jij Sun ergens schrijven hoelang hij ooit in een grijs verleden wel niet is bezig geweest en wat voor energie dat gekost heeft?
Zie jij Sun ergens schrijven dat hij er weleens een héle dag !! mee bezig was?
Ik niet iig...waarom vraag je het dan?
Maar hij blijft zijn punt maar doordrammen. Dat wordt een beetje irritant. Er zullen ook genoeg users niet rouwig zijn als Sunchaser om zou komen bij zijn volgende treinkaping. Boeiend. Moet dat dan echt in de betreffende topics de boventono gaan voeren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat impliceert SC ook weer niet. Maar hij heeft wel een punt. Waar ik ook walg is van die simpele RIP-reacties trouwens.
Waar ik van walg is mensen die voor andere mensen bepalen hoe ze moeten meeleven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Correct.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef ShaoliN het volgende:
Er zullen ook genoeg users niet rouwig zijn als Sunchaser om zou komen bij zijn volgende treinkaping.
Ik heb vanaf deel 1 geen enkele ingetogen reactie geplaatst en voor de rest volg ik slechts de bizarre postings van mensenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:19 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Och gut hoor, je mag dus alleen ingetogen reageren, want ach en wee anders voelen de mensen die zich helemaal niet uitdrukken zich achtergesteld?
Zoals jij bedoel je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:21 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Waar ik van walg is mensen die voor andere mensen bepalen hoe ze moeten meeleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |