quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Is ie alweer dood?
Nou Loedertje, je geeft in ieder geval al vast aan, hoe we op jouw dood moeten reageren.quote:
Ja, inderdaad. Heb weleens topics van hem gelezen op Fok... ook die doldwaze toeren toen hij nog opereerde onder de nick Gboy27...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef el_hombre het volgende:
[..]
[..]
Maar voorderest een groot gemis enzo
waarom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef keijz het volgende:!
ik lees deze post van mezelf terug: Homofoob raadslid Hans Hofte (Enschede) heeft me aangeklaagd
nasty
jij dus, je gaat hier op in dus het "gives you a fuck"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef De_Raymond het volgende:
[..]
Who gives a fuck?
Kom op ik vind SunChaser bijna een grotere eikel dan SCH, maar in dit geval heeft ie gelijk.
Die GBoy27 was gewoon een ziekelijke dwaas en nu is ie dood. Nou lekker voor hem. Punt.
Waarom zou je in godsnaam empathie voelen voor iemand die je niet kent???????????
Waarom zou je in godsnaam posten in een overlijdenstopic van een bepaalde user, als het je toch niets boeit???????????quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef De_Raymond het volgende:
Waarom zou je in godsnaam empathie voelen voor iemand die je niet kent???????????
Om je mening te geven over de gang van zaken. Geschokt zijn, daar hebben we een ander topic voor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:27 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam posten in een overlijdenstopic van een bepaalde user, als het je toch niets boeit???????????
Het zijn altijd de mensen met een mening die het verpesten voor de rest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Om je mening te geven over de gang van zaken. Geschokt zijn, daar hebben we een ander topic voor.
Dan ga je in dat andere topic je medeleven betuigen en laat je het geven van een mening aan anderen over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:37 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Het zijn altijd de mensen met een mening die het verpesten voor de rest. [afbeelding]
En als mijn mening nou is dat ik vind dat deze mensen uit dit topic moeten blijven als hen toch niet deert. Dan is mijn vorige post dus slechts een uiting van de Heilige Mening.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan ga je in dat andere topic je medeleven betuigen en laat je het geven van een mening aan anderen over.
Dan is dat jouw mening, fijn. Het dient verder geen enkel nut om die mening te herhalen en te gaan zeiken over mensen die hun mening geven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
En als mijn mening nou is dat ik vind dat deze mensen uit dit topic moeten blijven als hen toch niet deert. Dan is mijn vorige post dus slechts een uiting van de Heilige Mening.
Misschien is het wel mijn mening dat ik mijn mening vaak moet herhalen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan is dat jouw mening, fijn. Het dient verder geen enkel nut om die mening te herhalen
Maar dat is ook mijn mening!quote:en te gaan zeiken over mensen die hun mening geven.
Nou goed, dan is het mijn mening dat jij je mening wel vaak genoeg hebt herhaald en dat je best geschokt kan zijn in dat andere topic.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:51 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Misschien is het wel mijn mening dat ik mijn mening vaak moet herhalen!
[..]
Maar dat is ook mijn mening!
Zeg lekkere vent, dit is niet het overlijdens topic, dat is dit: Mineo39-76 condoleance-topic - Rest In Peacequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:27 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam posten in een overlijdenstopic van een bepaalde user, als het je toch niets boeit???????????
om het evenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zeg lekkere vent, dit is niet het overlijdens topic, dat is dit: Mineo39-76 condoleance-topic - Rest In Peace
Oh dan kan ik dit topic maar beter verlaten, van ongein als een mening ben ik echt niet gediend, daar komt alleen maar ruzie van.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit topic is toch meer voor discussie, meningen en steken onder de gordel.![]()
Ruzie heeft ook weer zijn positieve kanten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:59 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Oh dan kan ik dit topic maar beter verlaten, van ongein als een mening ben ik echt niet gediend, daar komt alleen maar ruzie van.
Wat ken je me toch slechtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Nu nog een beetje empathie ontwikkelen![]()
nee, want ze moeten wel stoer blijven, die paupertjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Godverrrrrrrrrr wat een zeikerds hier?
Ongelooflijk waar is dat gevoel van die klojoos? Waar is die emotie het doet ze geen ene flikker kan me hier werkelijk over verbazen..
er is maar een die zo gruwelijk reageert.. xebro nml..
achin truth woorden kan ik enkel maar denken zij zijn niet wijzer!
Het zijn nog maar jonge zielen die nog vele levens te gaan hebben...en dat in 2005 waar komen al die jonge zielen toch vandaan? Moet je eerst zelf die shit onder ogen zien om mededogen te hebben met anderen? Hou toch schei toch uit zeg..
misselijkmakend gewoon..
En dat wordt ooit vader van een kind..wat moet hier nu uit voortvloeien? Nog erger ongevoelige wezens? Of nee misschien leert een kind ze nog wat emoties zijn..
sickoos
Het meemaken van veel erge dingen maakt het een mens makkelijker om te relativeren en ik kan je vertellen dat wanneer iemand in zijn leven veel traumatische ervaringen opdoet zoiets als wat nu in dit topic plaatsvind niet meer deert, of iig minder dan iemand zonder deze ervaringen. Maw. mensen die huilerig gaan doen om iemand die ze amper of niet kennen zijn niks gewend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Ongelooflijk waar is dat gevoel van die klojoos? Waar is die emotie het doet ze geen ene flikker kan me hier werkelijk over verbazen..
Het zijn nog maar jonge zielen die nog vele levens te gaan hebben...en dat in 2005 waar komen al die jonge zielen toch vandaan? Moet je eerst zelf die shit onder ogen zien om mededogen te hebben met anderen? Hou toch schei toch uit zeg..
misselijkmakend gewoon..
En dat wordt ooit vader van een kind..wat moet hier nu uit voortvloeien? Nog erger ongevoelige wezens? Of nee misschien leert een kind ze nog wat emoties zijn..
sickoos
Doe even niet zo debiel. Er zijn hier ook nog mensen die gewoon normaal doen en niet heel gehyped opeens geschokt zijn en in rouwstemming zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
misselijkmakend gewoon..
sickoos
Nou zal mijn levensverhaal hier maar niet neerpleuren..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Het meemaken van veel erge dingen maakt het een mens makkelijker om te relativeren en ik kan je vertellen dat wanneer iemand in zijn leven veel traumatische ervaringen opdoet zoiets als wat nu in dit topic plaatsvind niet meer deert, of iig minder dan iemand zonder deze ervaringen. Maw. mensen die huilerig gaan doen om iemand die ze amper of niet kennen zijn niks gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |