abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:27:44 #201
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_31782948
Joost is de shit!

Uitzendingen zijn biased, check de streams.

Die gast is geniaal. Al kan ik me wel voorstellen dat je 't flink met 'm geschoten hebt als je een paar weken met 'm in een ruimte zit
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_31786277
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:03 schreef Pinball het volgende:
Zijn er nog mensen die hun mening over Joost willen herzien of nuanceren?
Ik heb zelf nauwlijks streams gezien, maar in de SC lees ik veel anti-joost, terwijl in de streamverslagen weinig raars over hem te lezen is.
Heb ik wat gemist of gewoon toevallig veel anti-jostipropaganda gelezen?
Ik ga mijn mening echt niet herzien! ik vond hem trouwens deze week soms best irritant maar "wie zonder zonde is werpe de eerste steen" Ik heb het trouwens niet op met mensen die direct gaan switchen als iemand een stomme actie heeft begaan (volgens mij blijf je dan continu switchen).
pi_31792674
Hij is hilarisch in zijn sportpakje.
Druk aan het trainen met Menno als personal coach.
Echt lachen!!!!!!!!!!
pi_31794750
Van mij mag ie nog steeds keihard winnen, ik gun het Joost gewoon het meest...
  Moderator zondag 30 oktober 2005 @ 03:24:29 #205
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31801089
Ik vond Joost altijd één van de leukste maar hij heeft wel wat punten verspeeld door de uitzending van gisteravond. Dat hij gewoon keihard liegt over wat hij met Menno besproken heeft, zo achterbaks! Ik geef hem nog het voordeel van de twijfel maar nog zo'n actie en hij daalt echt in mijn achting. Echt jammer...
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 30 oktober 2005 @ 03:44:59 #206
2651 svann
night-hawk
pi_31801248
Joost was vanaf het begin een van mijn favorieten.
Maar onder invloed van honger en wat stress lijkt hij soms zijn principes te verliezen.
Hij liet zich verleiden tot negativiteit waar hij eerder nooit aan mee heeft willen doen.
Hij raakt ook steeds meer kontrole kwijt, wat bij zo'n adhd-er dan wat harder gaat.
Ik hoop dat hij zichzelf weer vindt, zo vind ik hem minder leuk.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 30 oktober 2005 @ 08:32:47 #207
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31801776
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31813022


pi_31813098
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:52 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]





Briljant Cuall!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31918960
Wat is ie puur hè, echt één brok humor
Ik gun hem de overwinning het meest...
pi_31918962
Ok, laat ik het maar gewoon toe geven; ik hoop dat Joost wint...
pi_31918993
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:52 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]

kun je daar geen pinokio van maken
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
pi_31933049
Er wordt nu zwaar geroddeld over Joost door Roel,Rob,Chantal en Lieske
Lieske zei net; "wacht maar tot er straks 10.000 Antillianen voor z'n neus staan" (Joost zegt vaak; "hé! ik ben een Anti")
Vreemde en provocerende opmerking van Lieske, door die opmerking mag ze van mij nu wel vertrekken, ik ben uitgekeken op Liesje
En Joost mag van mij nog steeds keihard winnen, ik gun het hem gewoon het meest van alle bewoners, maar dat had ik al gezegd...
pi_31933617
Tja, als je van leugenaars houdt........
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_31935242
Joost heeft Menno vorige week achter zijn rug met de grond gelijk gemaakt en nu is het zogenaamd zijn beste vriend

Ik vond Joost een nog grotere huichelaar dan Rob eigenlijk....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31936301
Ik vind hem de laatste tijd ook wat irritanter geworden.. maar nog steeds is hij leuker dan iedereen daar.
pi_31958189
Met die actie van gisteren heeft hij behoorlijk wat krediet gewonnen, die wordt voorlopig nog niet genomineerd.
pi_31959033
Natuurlijk wel: door Roel.
pi_31959382
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:45 schreef BB5kijker het volgende:
Natuurlijk wel: door Roel.
Ja oké Roel, maar die moet eerst nog eens deze ronde overleven Wat wel gaat gebeuren.
pi_31959815
Ik hoop 't niet, maar het zal wel ja...
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:28:46 #221
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_31969217
Joost is voor mij de nummer 1(met stip). Door het voedselgebrek was hij een paar dagen zichzelf niet, maar hij komt er weer aan! Hij is vrolijk, grappig, staat voor anderen klaar, denkt aan anderen en zit er erg mee dat zijn ouders niet achter hem staan. Hoe blij en aangedaan was hij vanmiddag niet, toen hij het sportshirt kreeg dat zijn vader gebracht had.
Go Joost!!!!!!
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_31974788
Ok, hij is geen homo, maar toch... (fakepic gemaakt door misterDre)

  zondag 6 november 2005 @ 14:57:56 #223
242 Pinball
Electric Monk
pi_32024838
Wat een zielige stumper is het toch. Hij laat zich even door die 2 vieze hoeren Dido en Nathalie, allebei met de lichamelijke èn geestelijke diepgang van een kano, inpakken omdat hij teveel met Menno omgaat.
Wat een slappe lul. Omgebouwde hoop wijvenstront. Ruggengraatloze triangeljosti. Bedplassend kutschoothondje. Vieze kansloze meeloper, kuttenlikker, bah
Laffe drol, daar kan Menno blij mee zijn als 'maatje'. Wat een meningloze hufter, hoe is het met je kutoperatie? Zelfs Kelly had nog meer ballen dan jij.

Vieze vaatdoek, Tanja wil d'r reet nog niet afvegen met je.

En dan te denken dat hij ooit bovenaan mijn lijstje stond, dat maakt het wel extra schrijnend.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32110325
Hij was gewoon met stomheid geslagen. Zou ik ook zijn. Wat een rare actie van die wijven. Ik zou ook eerst even na moeten denken wat ik hier nou weer mee moet.

Met domme mensen valt niet te discussieren, dus er tegenin gaan had geen zin. Gewoon lekker gelijk geven dat soort mensen.
'Boy, it's like a sauna in here'
pi_32146426
Jezus, die Joost eet werkelijk elke dag 4 eieren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')