Zoals de vorige zegt... het is handig om wat meer code te krijgen en wat er nu wel in de code staat.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:38 schreef The_Cyberspace het volgende:
Ik ben hier al een paar dagen mee aan het stoeien en ik snap er niks meer van.![]()
1 2 3 | media_id, media_type, media_file, media_artist, media_title, media_album, media_year, media_genre, media_playtime, media_resx, media_resy, media_bitrate, media_filesize, media_playcount |
1 | SELECT * FROM media LIMIT 0, 50 |
Oja, dankjewel!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef ikke_ook het volgende:
GROUP BY media_artist
Niemand enig idee, any idea?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef Roönaän het volgende:
Okee, het volgende:
fopen mag om een of andere obscure reden geen files aanmaken op de server. Als de file bestaat krijgt hij toegang, als de file niet bestaat krijg ik de "Could not open local file for writing".
De directory is chmod 0777, vanwege het testen.
Hoe kan het nou dat je geen files kan touchen/fopen/createn in een writable folder?
[ code verwijderd ]
-r-
Meestal is het zo dat er dan al een bepaald bestand bestaat dat niet de goede rechten heeft (geen write-rechten voor de webserver bijv.); maar als dat bestand niét bestaat dan zou het eigenlijk een tekort aan schijfruimte (of quota) moeten zijn.quote:
Dat zou je kunnen achterhalen door get_current_user() te gebruiken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:16 schreef Roönaän het volgende:
Werkt ook niet. Snap het niet. Wat ik wel zie is dat de owner van de directory apache is.. zou dat het probleem zijn?
Zou alleen niet uit moeten maken, want de directory is drwxrwxrwx
1 2 3 | <?php [topic=100] ?> |
1 2 3 | <?php $i[msg] = preg_replace("/\[topic=(.*?)\]/ie", ubb_topictag("\1"), $i[msg]); ?> |
1 2 | SELECT submenu,name,id,level,file FROM b2b_modules WHERE level>='0' AND level<='10' AND level<>'1' AND place>'00' AND submenu='0' AND menu='1' ORDER BY place |
1 2 3 4 5 6 7 8 | SELECT submenu,name,id,level,file FROM b2b_modules WHERE level BETWEEN '0' AND '10' AND level<>'1' AND place>'00' AND submenu='0' AND menu='1' ORDER BY place en SELECT submenu,name,id,level,file FROM b2b_modules WHERE level in('0,2,3,4,5,6,7,8,9,10') AND place>'00' AND submenu='0' AND menu='1' ORDER BY place |
wtf?quote:ipv encoding kan je altijd obfuscaten. Dat werkt nog best okee
Het zou misschien handig zijn als de rest van de wereld ook weet in welke context dat stondquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Even een crosspostje roonaan
[..]
wtf?
obfuscating is dat je variabelen random namen geeft. Eventueel ook classes, filenames, en andere ongein, maar ten beginnen voornamelijk variabelen. Php kan het geen ruk schelen hoe een variabele heet. Als je dus zorgt dat je je variabele namen consistent veranderd gaat het goed.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Even een crosspostje roonaan
[..]
wtf?
Later begreep ik het inderdaad.quote:Op zondag 25 september 2005 09:21 schreef Roönaän het volgende:
[..]
obfuscating is dat je variabelen random namen geeft. Eventueel ook classes, filenames, en andere ongein, maar ten beginnen voornamelijk variabelen. Php kan het geen ruk schelen hoe een variabele heet. Als je dus zorgt dat je je variabele namen consistent veranderd gaat het goed.
Het voordeel ten opzichte van encoden/encrypten is dat het process eenrichting is. Tenzij je een translation table bijhoudt.
Zelf heb ik het gebruikt voor een project dat zichzelf synchronized (qua code file) op twee server. De lokale server heeft alle bestanden clean zoals het hoort, de live versie heeft alle php files obfuscated. Via een mirror script wordt tijdens de synchronisatie de boel geobfuscate. Ik moet er nog een nette class van maken, maar die gooi ik daarna wel op mijn_site/lib.
-r-
Ik neem aan dat je de juiste mode gebruikt (namelijk w of a) in fopen(); ..quote:
Hij is zend certified engineer. Ik mag toch hopen dat hij DIE fout niet maaktquote:Op zondag 25 september 2005 12:29 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de juiste mode gebruikt (namelijk w of a) in fopen(); ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |