jaloers dat jij te weinig aandacht krijgt? huilbabyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:36 schreef Dromenvanger het volgende:
RIP
En nu genoeg over die kerel. Hij is dood en heeft genoeg aandacht gehad.
Straks wordt ie de nieuwe Andre Hazes hier
Dood = dood
En blijft dood.
Tevens gedeeltelijk eigen schuld.
quote:Ik bemoei me er niet mee meer
Je bemoeit je er wel mee, niet eens echt subtiel. Ik zou ermee stoppen want het is erg irritant.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb je het andere topic gezien over de kerel die het gedaan heeft? Hoe ze reageren?
Maar goed, ieder zijn eigen stijl natuurlijk.
Ik bemoei me er niet mee meer. Laat hem lekker rusten en met rust.
die opmerking is 10 keer gemaakt, en ook het antwoord, lees ff voor je reageertquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:12 schreef pea4fun het volgende:
Dan is het dus toch zijn geest geweest die aanwezig was op fok 6 dagen geleden als ie al minimaal 10 dagen dood is mineo39-76
TorD was ok. En Gboy ook.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik denk terug aan de Truth Or Dare tijd. Daar kende ik gboy en dat was tof. Wat hij verder allemaal heeft uitgevreten zal me een zorg zijn. En hem nu ook.
kut dat juist nu de FP plat ligt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:31 schreef SCH het volgende:
Naar aanleiding van het overlijden van Gboy heb ik een column voor de FP geschreven:
Als de tunnel donker blijft
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:31 schreef SCH het volgende:
Naar aanleiding van het overlijden van Gboy heb ik een column voor de FP geschreven:
Als de tunnel donker blijft
Jij bent diep triest zeg!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:01 schreef cultheld het volgende:
Zelfmoord is egoïstisch en laf, maar bij deze condoleer ik iedereen die zich aangesproken voelt als bekende van deze activist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |