ldat is inderdaad vreemd...quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:52 schreef CittaR het volgende:
elke server waar ik op kom loopt niet soepel, en dan is het gewoon niet leuk om te spelen.
me verbinding getest, helemaal goed. ik heb zelfs de meeste instellingen op medium gezet, zodat ie het miss wat beter trok, maar dat hielp ook niet. echt irritant, met lag zijn online spellen kut.
Hoiquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:18 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb een submit gedaan bij games.fok.nl met het verzoek om info van dat lan op games.fok te zetten, hopen voor jullie dat ze het doen
Verder niks aan staan zoals p2p-programma's, downloads etc?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:52 schreef CittaR het volgende:
elke server waar ik op kom loopt niet soepel, en dan is het gewoon niet leuk om te spelen.
me verbinding getest, helemaal goed. ik heb zelfs de meeste instellingen op medium gezet, zodat ie het miss wat beter trok, maar dat hielp ook niet. echt irritant, met lag zijn online spellen kut.
Sjezusquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:02 schreef escape_nl het volgende:
ik kom ook niet naar de party in Rotterdam, helaas
De 16e was het??? Op een vrijdag of zit ik verkeerd??quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sjezus
Zolopen we terug ipv op met het aantal inschrijvingen
Dit begint kritisch te worden vrees ik![]()
Diamond, kom jij?
Ik lap ook wel 5 voor fox
FOK! LANPARTY in the gamesyndicate Rotterdamquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
De 16e was het??? Op een vrijdag of zit ik verkeerd??
----------------------------------------------------------------
Ik was net bevelhebber en ik had 12 punten totdat me zus even op me pc moest.. ik ALT + TAB gedaan en vervolgens klik ik 10 minuten later terug en was het spel afgelopen: 84 punten !! Zonder wat te doen.
Dat snap ik dan weer niet???![]()
Niet dat het heel erg is maar toch
je zal wel meer als die 12 gehad hebben (ook voor orders geven enzo) die punten worden nietzo snel geupdatequote:Op zondag 28 augustus 2005 13:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
De 16e was het??? Op een vrijdag of zit ik verkeerd??
----------------------------------------------------------------
Ik was net bevelhebber en ik had 12 punten totdat me zus even op me pc moest.. ik ALT + TAB gedaan en vervolgens klik ik 10 minuten later terug en was het spel afgelopen: 84 punten !! Zonder wat te doen.
Dat snap ik dan weer niet???![]()
Niet dat het heel erg is maar toch
een commander moet niet meevechten.. een commander moet de map in de gaten houden. In de tijd dat je gaat vechten ga je dood zie je niet dat er 2 vijandelijke squads richting vlaggen gaan/ je arty wordt verwoest / je uav vernielt en je kan alleen maar toekijken hoe de strijd 180 graden draaitquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
je zal wel meer als die 12 gehad hebben (ook voor orders geven enzo) die punten worden nietzo snel geupdateen je hebt natuurlijk ook dubbel
.
ik begin trouwens steeds meer te vinden dat een commander ook mee moet vechtendat doe ik de laatste tijd ook vaak en dat gaat erg goed
ik verdedig meestal 1 vlag helemaal alleen als spec ops zijnde
dat is niet waar en je moet ook niet dood gaan antuurlijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:02 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
een commander moet niet meevechten.. een commander moet de map in de gaten houden. In de tijd dat je gaat vechten ga je dood zie je niet dat er 2 vijandelijke squads richting vlaggen gaan/ je arty wordt verwoest / je uav vernielt en je kan alleen maar toekijken hoe de strijd 180 graden draait
quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:36 schreef Beach het volgende:
Voor de clanbaas, mn ingame nick is vanaf nu [BoF]Beach
Dus vanaf vooraan beginnen maar dat maakt toch niet uit voor de statsdie kunnen me gestolen worden.
En dan ga ik ff de server onveilig maken![]()
download Xfire ff en voeg er een paar toe... met name de adminsquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:36 schreef Beach het volgende:
Voor de clanbaas, mn ingame nick is vanaf nu [BoF]Beach
Dus vanaf vooraan beginnen maar dat maakt toch niet uit voor de statsdie kunnen me gestolen worden.
En dan ga ik ff de server onveilig maken![]()
die FOK! recensist is dan nummer 29!! dus nog 6 te gaanquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:52 schreef jpjedi het volgende:
He BoF! ers
De teller loopt gestaag..net weer aanmelding binnen
Nu nog 7 aanmeldingen en het gaat door!!! even duimen allemaal en nodig je game matent uit om ook te komen!
Leuk bericht ontvangen van de redactie van Fok!:
Hallo jpjedi (en anderen),
We willen jullie vanuit FOK!games feliciteren met het uitstekende initiatief
om een FOK!LANPARTY te organiseren omtrend de game Battle Field II amongst
others!
Uiteraard willen we een stukje schrijven over de party en dit publiceren op
FOK!games mits jullie dit zelf ook leuk vinden. Indien gewenst sturen we dus
graag een recensist naar de party, en hiervoor betalen we uiteraard het
normale inschrijfgeld. Wie van FOK!games van de partij zal zijn is nog niet
bekend, maar zodra ik een naam voor je heb dan laat ik het je weten. Graag
ontvangen we een bevestiging van de inschrijving en horen we van je wat de
verdere procedure is .
Intussen zijn we bezig met een nieuwspost op FOK!games waarin we uiteraard
een beetje reclame zullen maken voor jullie topic. Mocht je verder hulp
nodig hebben bij de organisatie dan horen we het graag.
kind regards / met vriendelijke groeten,
Marco Mullers
FOK! Hoofdredacteur
FOK! Editor-in-Chief
Voor vandaag wel ja, anders ook niet.quote:
mietje!!! sjonge dan werk je maar minder hardquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Voor vandaag wel ja, anders ook niet.
Ajax in Rotterdam wel! Om precies te zijn 1 duel meer gewonnen![]()
Maargoed... even over de LANparty, dat ga ik niet trekken tot zo laat omdat ik de volgende dag weer moet werken![]()
Jammer maar het is niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |