ik woon namelijk helemaal in zeeland en heb ook geen tijd ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jammer..
Jij en demon staan afgestreept![]()
of je hebt dit:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
LOL
Wat was het ook al weer? -14 in een klap?
kom je toch op je scooter, en tijd maak je gewoon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:00 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik woon namelijk helemaal in zeeland en heb ook geen tijd ook
Das ook een goede jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:02 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
of je hebt dit: [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
ben nog maar 15 dus dat lukt niet en dat is te verwegquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
kom je toch op je scooter, en tijd maak je gewoon.
ja wie woont er dan ook een zeelandquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:59 schreef dekkered het volgende:
[..]
ben nog maar 15 dus dat lukt niet en dat is te verweg
IK!!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja wie woont er dan ook een zeeland![]()
Das echt balen, ik schrap je uit de lijst..quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:10 schreef Suikermais het volgende:
Nee man..ik kan echt niet die avond. 17e was eventueel wel gelukt. Maar ja..een verjaardag van m'n broertje en de rally. Dat gaat Di3ki3 niet lukken !!! Jammer,maar helaas. Had het hartstikke leuk gevonden om al die BoF!fers eens in real-life te ontmoetten. Volgende keer gewoon afspreken op Drome. Das nog geen 5 minuten van mij vandaan.
Jezus man! das niet zo erg heel groot. Ben benieuwd. Als we onze eigen lanparty goed doorkomen kunnen we best overwegen een bof! delegatie hierheen te sturen..quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:15 schreef Suikermais het volgende:
LAN-feessie. Niet zo groot. Maar 2000 man
www.drome.nl
Wow demonquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:18 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb een submit gedaan bij games.fok.nl met het verzoek om info van dat lan op games.fok te zetten, hopen voor jullie dat ze het doen
Ik heb wel ¤ 5,- voor hem over, maar dan moet hij alleen niet meer vragen om een kick als er niks aan de hand is. En VOORAL niet meer zingen op tsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:55 schreef jpjedi het volgende:
Wie helpt fox de winter door?? Hij mag wel komen maar heef tgeen geld voor entree!![]()
Hij zoekt geldschieters...Wat hij er vor over heeft moet je hem zelf vragen..![]()
heb zin om lekker te knallen nuquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik heb wel ¤ 5,- voor hem over, maar dan moet hij alleen niet meer vragen om een kick als er niks aan de hand is. En VOORAL niet meer zingen op tsen ik neem m de 16e wel ff apart
......
![]()
(als er een paar ¤ 5,- droppen voor dat manneke, dan komt hij er wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |