quote:
Mag niets uit maken.
Maar goed, hier weer een ding van
![]()
Jullie posten allemaal veels te snel om alles bij te houden dus daar ga ik dan ook echt mee stoppen. Hier nog steeds zonnig dus dat is wel lekker, af en toe een lekker wijntje en af en toe een lekker wijntje teveel. Ik zie dat Ajax gister zowaar nog gewonnen heeft, naja een goede generale is een....
Jammer dat ik t niet kan volgen as zondag want in de Toscane verwacht ik nou niet echt een goede TV verbinding maar ach.
Over dat TGS. Klinkt allemaal goed maar aangezien ik op zn vroegst pas op 4 september weer helder ben en in misschien zelfs de week er na lijkt het me handig als de admins dat even onderling afhandelen, dat kunnen mijn medesmurfjes best
@Kievit, heb je niet aangedrongen bij die toko op een 256mb 6800GT voor een schappelijke prijs ? Ze bieden het nml wel aan en ze zijn dan volgens mij verplicht om een vergelijkbaar alternatief aan te bieden.
Maar anyway, ik ga weer eens door met de wijn. Die bevalt me uitermate goed. Veel schiet plezier nog
![]()
Nog 1 week en dan kan ik op mn AMD spelen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server