We hebben een keer strike at karkand gedaan. zij keer mec en wij we verloren die allebij.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Is de war nog wel door gegaan?
Zo ja hoe is het afgelopen?
Admin forum? mogen de plebs dat niet weten?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
BMH? Wat is er precies fout gegaan dan?
Zou je dat ff in het Admin Forum willen posten...dank.
Oh jawel hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Admin forum? mogen de plebs dat niet weten?![]()
wel toevallig dat jij ook net in de lokale platen shop van Sosua in de Domenicaanse republiek wasquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:50 schreef Umm-Qasr het volgende:
* DING *
Inderdaad ...
UPDATE
... dat klopt!!![]()
geniet ervan nu t nog kan .. na de patch is t overquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:29 schreef speknek het volgende:
Domo Tours rules! Niet aan gedacht om een screenshot te maken alleen.
ze gaan iets veranderen aan hoe de transport heli's werken.. denk dat ze of de miniguns downgraden of erafhalen of ervoor zorgen dat je met een chopper zelf niks can capturenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:14 schreef speknek het volgende:
Wat gaat er gebeuren in de patch dan?
`quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:20 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ze gaan iets veranderen aan hoe de transport heli's werken.. denk dat ze of de miniguns downgraden of erafhalen of ervoor zorgen dat je met een chopper zelf niks can capturen
Geen verplichtingen, maar wel verwachtingen. Als iemand zich opgeeft dat ie wel komt en daarna niet komt opdagen zonder enige reden vind ik het gewoon zwak.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:03 schreef Gunner het volgende:
Jammer BMH, maar vergeet niet dat de clan geen verplichtingen kent.Volgens mij heb je dat in het begin ook wel gezegt (kan me vergissen)
Als je teleurgesteld bent in de mensen die zich wel hebben opgegeven, maar niet zijn gekomen, is dat begrijpelijk
a) mag gerookt wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:09 schreef Paxlie het volgende:
gister was ik ziek, dit weekend had ik Mystery Land en nog wat dingen met vriendin
Misschien dat ik vanavond weer kom spelen, maar ik moet Fable - The Lost Chapters dan ook ff bekijken (druk druk druk druk)
Ik ga in ieder geval niet naar die lan
a) omdat er gewoon gerookt mag worden
b) omdat ik het te ver weg vind (woon 15km boven Amsterdam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |