Nee, een boedha-achtige charismatisch heldquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, een boedha-achtige charismatisch held![]()
Ik zou hem in groot vertrouwen mijn laatste geld, en de sleutel van mijn woning geven![]()
![]()
wtf heb ik nu weer gemist?? hoezo rantsoen???quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
23:05 Joost weer naar de dagboekkamer.
Volgens mij is hij het contactpersoon die eten moet brengen naar Rob, in de geheime kamer.
Extra spannend nu de groep op ratsoen wordt gezet.
Gelukkig kan Roel zonder voedsel, die leeft op zijn innerlijke rust, en geeft zijn volgelingen zijn deel
23:08 Joost terug uit de dagboekkamer. Ze mogen niet in hun microfoontjes blazen.
Ze hebben al op hun kop gekregenquote:
Het bestelboek, blijkbaar worden ze op rantsoen gezet. De drank is bijna op en de etenswaren zijn er nog wel, maar het houdt niet over. Big Brother heeft verder geen mededelingen gedaan over het waarom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
wtf heb ik nu weer gemist?? hoezo rantsoen???
Nou, lees de streamverslagen maar eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben al op hun kop gekregen
(volg het nu pas 5 minuten, net terug van vakantie... veel gemist?)
ja verdomme.. daar gaat mijn nachtrust weerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef Molluck het volgende:
Haha, die tandpasta had ik allang gezien
Maar wel vaag die Joost, hij moet waarschijnlijk iets doen nadat de rest naar bed is, net ook die subtiele opmerking "ik hoop dat jij lekker slaapt vannacht"
jezus wat een dom wijf zeg.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:38 schreef Ang3l het volgende:
Ontwikkeling van de longen is nog niet zo goed van het kind... ja schat, vooral door blijven stomen, kan nooit kwaad
Ja ze moeten met 2-en fappen en de middelste word doodgespo..schoten of zoietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |