"Shipping" betekent niet dat het met de boot gaat, maar gewoon dat het overgevlogen wordt.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:32 schreef Billy_Mack het volgende:
Op de abercrombie en fitch site staat dat het wordt verzonden met shipping? Ik dacht dat dit met Fedex gebeurde en dat je het binnen 2 dagen in huis had?
Kan iemand me iets meer vertellen over het bestellen bij abercrombie? want ik ben hier echt een leek in
gelukkig dat jij hem dan niet hoeft te dragenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:45 schreef willemspruijt84 het volgende:
[..]
No offense, maar ik vind het niet zo'n mooie kleur. Ik ben op zich redelijk fan van (mooi) roze maar dit is mij iets te fel..
Die Muscle Fits vallen juist klein uit naar mijn meningquote:Op donderdag 29 september 2005 21:11 schreef yok het volgende:
[..]
gelukkig dat jij hem dan niet hoeft te dragen
Ik vind deze weer WEL mooi, en heb nog een polo, wit met blauwe strepen en groene stiksels.
Trouwens, kijk uit met de muscle fit, deze vallen erg groot uit. Gelukkig had ik een M besteld, maar met mijn (breed en mollig) figuur valt hij dus gewoon perfect. Een L is echt te groot, terwijl ik deze ALTIJD heb.
Muscle fit betekent juist dat het strak zit.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:11 schreef yok het volgende:
[..]
gelukkig dat jij hem dan niet hoeft te dragen
Ik vind deze weer WEL mooi, en heb nog een polo, wit met blauwe strepen en groene stiksels.
Trouwens, kijk uit met de muscle fit, deze vallen erg groot uit. Gelukkig had ik een M besteld, maar met mijn (breed en mollig) figuur valt hij dus gewoon perfect. Een L is echt te groot, terwijl ik deze ALTIJD heb.
Erm.. misschien in Nederland kan je kijken bij JC Rags? Ik heb vorig namelijk precies zo'n jas gekocht van dat merkquote:
Dat klopt idd, toen ik een jaar in de VS studeerde op een Universteit droeg bijna iedereen slipppers, vooral in de zomer, maar ook gewoon als het regent. En het is ook helemaal ingeburgerd dat mannen het dragen. Ik heb zelf daar ook veel slippers gedragen, terwijl ik gewoon vier paar schoenen mee had. Ik vind slippers zelfs echt lekker ziten, maar in Nederland draag ik ze niet heel vaak buiten omdat het weer hier bagger ervoor is. Ookwel omdat ik in de VS op campus woonde en hier wil ik niet heel Rotterdam door op slippers. Vooral de merken Abercrombie & Fitch, American Eagle en Hollister zijn helemaal popi jopie, het zijn een beetje de Diesel en Replay hier. Ik vind het trouwens ook top merkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 05:42 schreef marruuuk het volgende:
in de vs zijn sandalen/slippers van a&f erg hip (slippers in het algemeen zijn hip, maar onder mannen vooral a&f)
er zijn veel mensen die die altijd dragen en nooit gewone schoenen
ik vond het in het begin raar uitzien, allemaal mensen met slippers, zelfs als het regent enzo, maar het heeft wel iets (al begin ik er zelf niet aan)
Die laatste heb ik gisteren binnen gekregen, hij's idd cool.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:23 schreef joris007 het volgende:
leukje kleertjes wel, beetje irri alleen dat ze niet in NL te krijgen zijn...
maar eBay biedt uitkomst voor de spullies die niet meer via A&F te krijgen zijn, vannacht deze 'gewonnen':
[afbeelding]
(is nog wel via A&F te krijgen zie ik net, maarrja)
en nog op jacht naar deze:
[afbeelding]
hopelijk vannacht!
nou maar hopen dat ik de maten een beetje goed heb gegokt, de broek is 34x34 (heb ik normaal ook, en A&F zou qua broeken wat langer uitvallen??) en de fleece is XL, hoop dat dat ook echt XL is want veel kleiner gaat mij niet passen...
deze is ook wel leuk trouwens:
[afbeelding]
maar das voor later dan, wel even genoeg zo
a&f, american eagle en hollister hebben wel de populariteit van bijv. replay en diesel, maar die laatste 2 merken zou ik nooit kopen en die eerste 3 wel, ik vind die veel mooier, vooral a&f. hollister is vaak wat fleuriger en jonger uitziend ofzo, maar die hebben wel hele toffe shirts. aeropostale is trouwens ook redelijk populair, die vind ik ook iets jonger uitzien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:11 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Dat klopt idd, toen ik een jaar in de VS studeerde op een Universteit droeg bijna iedereen slipppers, vooral in de zomer, maar ook gewoon als het regent. En het is ook helemaal ingeburgerd dat mannen het dragen. Ik heb zelf daar ook veel slippers gedragen, terwijl ik gewoon vier paar schoenen mee had. Ik vind slippers zelfs echt lekker ziten, maar in Nederland draag ik ze niet heel vaak buiten omdat het weer hier bagger ervoor is. Ookwel omdat ik in de VS op campus woonde en hier wil ik niet heel Rotterdam door op slippers. Vooral de merken Abercrombie & Fitch, American Eagle en Hollister zijn helemaal popi jopie, het zijn een beetje de Diesel en Replay hier. Ik vind het trouwens ook top merken
Ohja, ff off-topic. Ik weet niet of iemand ook echt in een A&F winkel geweest is in de VS, maar de wijven (lees dames) die daar werken zijn altijd lekker! Ze worden daar ook nogal op geselecteerd. Ze willen echt een bepaalde "populaire" sfeer creeren rond het merk. Ik was keer in een A&F winkel daar met mijn vriendin en toen kwam de storemanager ff naar ons toe om te praten. En aan het eind van het gesprek vroeg hij ons of we bij A&F wilden werken. Dat was echt lachen. Mijn vriendin heeft het toen gedaan, maar ik kon niet omdat ik als Internationale student geen werkvergunning had. Maar ik heb via haar wel een aantal kledingstukken met personeelskorting kunnen kopen
.
Die jas kan je echt nergens krijgen in den haag. Anders had ik hem nu wel gehadquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef ForumGek het volgende:
[afbeelding]
Ik ga eind oktober naar Den Haag. Heb ik kans om deze tegen te komen, en zo ja. In welke winkel en waar is die? Deze jas is zoooo mooi!!
Waarom zou je willen dat je shirt binnenstsebuiten lijkt te zitten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:13 schreef anima het volgende:
Mijn bestelling is ook binnen, alleen dan niet direct van A&F
[afbeelding]
De gift package waarin ik het pakje binnen kreeg
[afbeelding]
Met de bijpassende A&F gift wrapping
[afbeelding]
Eigenlijk van Hollister maar is al eerder genoemd in dit topic
[afbeelding]
Wat dichter bij
[afbeelding]
Het shirt is inside out look, nou ja look, het is gewoon echt de binnenkant van een shirt. Alleen ik twijfel nog of ik het labeltje laat zitten of weg haal.
[afbeelding]
Van A&F ook inside out look
waar heb je het dan vandaan??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:13 schreef anima het volgende:
Mijn bestelling is ook binnen, alleen dan niet direct van A&F
blablabla
ik denk omdat je in de usa op highschools je shirt binnenstebuiten moet doen als er iets opstaat wat te maken heeft met sex/alcohol/drugs/scheldwoorden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:16 schreef Speth het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat je shirt binnenstsebuiten lijkt te zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |