quote:Op maandag 12 september 2005 16:41 schreef Coconut het volgende:
Er staat weer een nieuw vest met bont online voor de dames:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind deze toch wat minder.. En ik kan toch niet tegen wol, dus dat scheelt weer voor de portemonnee.
Misschien handig voor jou Jett?quote:Op zondag 18 september 2005 12:40 schreef Jett het volgende:
[..]
mooi vest.
oja me vader had van me vest die jij ook hebt de verkeerde maat meegenomen ik kon er in zwemmen zowat. kleiner hadden ze niet meer![]()
Jammer, maar je kan er vast wel een naief tienermeisje mee afzetten via Marktplaats!quote:Op zondag 18 september 2005 12:40 schreef Jett het volgende:
[..]
mooi vest.
oja me vader had van me vest die jij ook hebt de verkeerde maat meegenomen ik kon er in zwemmen zowat. kleiner hadden ze niet meer![]()
die andere knakker die voor de NOS werkt draagt vaak dat vogel merk gebeurenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:45 schreef Steijn het volgende:
Max Westerman (ja die van het RTL 4 Journaal) had net een A&F polo aan.Een bruine Deer Brook polo.
hoe is die maat te vergelijken met nederlandse maten? Ik heb praktisch altijd een M voor polo's shirtjes en wil eigenlijk wel zon tyoe vest voor de herfst, winter, maar ik heb dus geen idee wat ik moet bestellen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:40 schreef Jett het volgende:
[..]
mooi vest.
Volgens mij heb je VISA, MasterCard of American Express nodig. Houdt even rekening met de bijkomende kosten (invoerrechten, verzendkosten, btw, enz.)quote:Op woensdag 28 september 2005 21:51 schreef Billy_Mack het volgende:
Ik wil zelf graag iets van Abercrombie & Fitch bestellenHeb ik hiervoor een credit card nodig? Of kan dit gewoon via de bank?
No offense, maar ik vind het niet zo'n mooie kleur. Ik ben op zich redelijk fan van (mooi) roze maar dit is mij iets te fel..quote:
"Shipping" betekent niet dat het met de boot gaat, maar gewoon dat het overgevlogen wordt.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:32 schreef Billy_Mack het volgende:
Op de abercrombie en fitch site staat dat het wordt verzonden met shipping? Ik dacht dat dit met Fedex gebeurde en dat je het binnen 2 dagen in huis had?
Kan iemand me iets meer vertellen over het bestellen bij abercrombie? want ik ben hier echt een leek in
gelukkig dat jij hem dan niet hoeft te dragenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:45 schreef willemspruijt84 het volgende:
[..]
No offense, maar ik vind het niet zo'n mooie kleur. Ik ben op zich redelijk fan van (mooi) roze maar dit is mij iets te fel..
Die Muscle Fits vallen juist klein uit naar mijn meningquote:Op donderdag 29 september 2005 21:11 schreef yok het volgende:
[..]
gelukkig dat jij hem dan niet hoeft te dragen
Ik vind deze weer WEL mooi, en heb nog een polo, wit met blauwe strepen en groene stiksels.
Trouwens, kijk uit met de muscle fit, deze vallen erg groot uit. Gelukkig had ik een M besteld, maar met mijn (breed en mollig) figuur valt hij dus gewoon perfect. Een L is echt te groot, terwijl ik deze ALTIJD heb.
Muscle fit betekent juist dat het strak zit.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:11 schreef yok het volgende:
[..]
gelukkig dat jij hem dan niet hoeft te dragen
Ik vind deze weer WEL mooi, en heb nog een polo, wit met blauwe strepen en groene stiksels.
Trouwens, kijk uit met de muscle fit, deze vallen erg groot uit. Gelukkig had ik een M besteld, maar met mijn (breed en mollig) figuur valt hij dus gewoon perfect. Een L is echt te groot, terwijl ik deze ALTIJD heb.
Erm.. misschien in Nederland kan je kijken bij JC Rags? Ik heb vorig namelijk precies zo'n jas gekocht van dat merkquote:
Dat klopt idd, toen ik een jaar in de VS studeerde op een Universteit droeg bijna iedereen slipppers, vooral in de zomer, maar ook gewoon als het regent. En het is ook helemaal ingeburgerd dat mannen het dragen. Ik heb zelf daar ook veel slippers gedragen, terwijl ik gewoon vier paar schoenen mee had. Ik vind slippers zelfs echt lekker ziten, maar in Nederland draag ik ze niet heel vaak buiten omdat het weer hier bagger ervoor is. Ookwel omdat ik in de VS op campus woonde en hier wil ik niet heel Rotterdam door op slippers. Vooral de merken Abercrombie & Fitch, American Eagle en Hollister zijn helemaal popi jopie, het zijn een beetje de Diesel en Replay hier. Ik vind het trouwens ook top merkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 05:42 schreef marruuuk het volgende:
in de vs zijn sandalen/slippers van a&f erg hip (slippers in het algemeen zijn hip, maar onder mannen vooral a&f)
er zijn veel mensen die die altijd dragen en nooit gewone schoenen
ik vond het in het begin raar uitzien, allemaal mensen met slippers, zelfs als het regent enzo, maar het heeft wel iets (al begin ik er zelf niet aan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |