Muscle fit zijn strakker ofzo?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:14 schreef var.fok het volgende:
[..]
Ja, ik had een shirtje met maat L (muscle fit). Qua inches zou 't moeten passen, maar het is toch net even te klein. Als ik weer een muscle fit shirtje ga bestellen dat wordt 't dus sowieso een XL. Ik denk overigens wel de de niet-muscle fit iets groter uitvallen, dus dan zou een L wel moeten passen. Kan iemand daar nog wat over roepen?
Verder ben ik er wat huiverig voor om dingen met lange mouwen te bestellen; aangezien ik relatief lange armen heb weet ik niet of een L/XL groot genoeg is op dat punt. Wil ook weer niet in tent rondlopen.
Doorgaans gaat hij bij muscle fit om een strakkere pasvorm, maar ik heb nog niet 1 A&F kledingsstuk gezien dat geen muscle fit was... Ga er maar vanuit dat A&F in het algemeen vrij strak zit.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:39 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Muscle fit zijn strakker ofzo?
Hmm... zo warm dat het niet meer fijn is om te dragen? of gewoon lekker?..quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit soort truien zijn ook bedoeld om er een overhemd onder aan te doen![]()
En dat 2de vest heb ik ook. Zoals je hier boven in dit topic kan zien. Even speciaal voor jou. Dit vest is bagger warm vergeet dat even niet![]()
Ja shit, ik zat net te twijfelen of ik voor een vest een L of een XL moest nemen. Ik heb nu twee L polo's die allebei perfect zitten, maar ik had wel verwacht dat ze wat groter uit zouden vallen (Ik heb voor RL een M en die valt nog ruimer)quote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef Oscar_Mopperkont het volgende:
Mouwen van de truien zijn trouwens absurd lang, heb er vorige week 1 aangehad. Let daar dus ff op.
"s-xl bottoms'' is voor broeken, schatquote:Op woensdag 7 september 2005 18:43 schreef Proper_fucked het volgende:
Nog ff een vraagje.. Ik zit nu dus met die size chart om ff te kijken wat voor maat ik moet hebben maar hoe meet je dat? Van waar tot waar moet ik mijn armen bijv. meten? En hoe weet ik of een vest/polo niet te kort is? is dat die "s-xl bottoms" dat er tussen staat?
hier de size-chart
ja dacht ik ook al, maar omdat dat er eigenlijk 2x in staatquote:Op woensdag 7 september 2005 19:04 schreef Coconut het volgende:
[..]
"s-xl bottoms'' is voor broeken, schat![]()
is mooi.. heb zo'n ding in het wit van JC rags.. als je wit v hals shirtje eronder doet (ook van JC rags hehe) ziet da wel style uit en gaat het niet zo slobberen als je niet super gespierd bentquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:32 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Heren wat dachten we hier van
En dan een mooi overhemd er onder van A&P Bv die blauwe met streepjes![]()
Van waar tot waar met je je armlengte dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:18 schreef anima het volgende:
Tis maar een voorstel, maar:
Waarom verzamelen we niet gewoon alle gegevens van iedereen. iets zoals:
schouderbreedte: X cm
Armlengte : X cm
en hoe de maat van een kledingstuk van A&F dat je gekocht hebt wordt ervaren. Zo hoeft niet iedereen op zichzelf uit te zoeken hoe de maten zich verhouden.
schoudernaad tot aan het uiteinde? ik heb alleen korte mouwen, dus ik ben snel klaarquote:Op donderdag 8 september 2005 10:43 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Van waar tot waar met je je armlengte dan?
Waar zie jij die op de site?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef Proper_fucked het volgende:
Denk dat ik er zo'n shirtje bij doe:
[afbeelding]
Mens > Tees > Athletic logo tees > Iroquois Passquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:54 schreef Coconut het volgende:
Speciaal voor Proper_fucked.
[afbeelding]
Wat kijkt die man boosquote:Op donderdag 8 september 2005 15:54 schreef Coconut het volgende:
Speciaal voor Proper_fucked.
[afbeelding]
ik moet daar wel altijd rekening mee houden he. Ik ben namelijk groot geschapen. Dus ik moet een extra paar CM bij rekenenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, hij mist iets!![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |