Hoeveel zijn die dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:40 schreef bmwdevil het volgende:
Nee, alleen jammer dat er beetje kut aan te komen is. Ik heb op de site ook heel wat leuke dingen gezien, maar die verzendkosten zijn niet te betalen man, echt zonde...
Vooral mannenkleding zie je veel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:25 schreef Speth het volgende:
[..]
Ja klopt, het wordt nu echt bekend... Was een paar dagen terug hier bij de zeilvereniging met een A&F baseball shirt, gast herkende het meteen "Is dat een A&F shirt? Cool!"
Check gewoon even de size chart. Even je maten opmeten, inches omrekenen naar centimeters et voilaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:09 schreef Version1 het volgende:
Kan iemand vertellen hoe het zit met de maten? Amerikaans en Europese maten verschillen toch in sommige gevallen? vallen groter uit oid. Als de maten ongeveer hetzelfde uitvallen als hier dan heb ik wel interesse om mee te doen bij de volgende inkoopactieals dat mag
![]()
Waarom zou dat nie mogen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:09 schreef Version1 het volgende:
heb ik wel interesse om mee te doen bij de volgende inkoopactieals dat mag
![]()
Staat je erg goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:15 schreef Coconut het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Dat is toch niet hetzelfde meisje?quote:
Ik heb gewoon alle meisjes gescand.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:33 schreef Molluck het volgende:
Dat is toch niet hetzelfde meisje?
Volgens mij zijn het zelfs 3 verschillenden
Ik vind die eerste niet zo geslaagd, die staat ook op die draagtas die nog steeds ergens hier rondslingertquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:46 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alle meisjes gescand.![]()
Die 1e is juist mooi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vind die eerste niet zo geslaagd, die staat ook op die draagtas die nog steeds ergens hier rondslingert
Ze is niet lelijk, maar ze heeft een beetje strenge trekken, ik vind haar niet zo mooi...quote:
40/50 dollar ofzoiets.. erg veel iigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:49 schreef VrijeVal het volgende:
[afbeelding]
die lijkt me wel wat
is het te doen om alleen zon trui te laten overvaren??
op de site staat 80 dollar, hoeveel invoerrechten komen er dan nog over heen?
bvd
Ik heb er nog serieus niemand in zien lopen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:07 schreef mic_forever het volgende:
Ik vind A&F iets té populair worden laatste tijd.
Je ziet echt veel mensen erin rond lopen
oww... minder..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:58 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
40/50 dollar ofzoiets.. erg veel iig![]()
quote:
Lees het topic eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:57 schreef Klein het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar waar op de site kan je em vinden?!
Ben al paar minuten aan t klikken...![]()
Waarschijnlijk open ik telkens net een andere link..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |