quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:11 schreef jp84 het volgende:
die 3e foto, "massive cock" en dan die ingezakte houding![]()
De verzendkosten e.d. zijn behoorlijk hoog, al snel 50/60 dollar. Meestal(als alles goed gaatquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef ryanrobert het volgende:
Ik wil een vest gaan bestellen op de A&F site maar hoe zit het met het versturen, hoelang duurt het? en wat zijn de kosten? en wat als het niet past?
wie kan mij helpen
Als je het uitrolmenu "Country" op Netherlands zet valt "Select a state" weg.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:30 schreef MOY het volgende:
hee, mocht ik iets online bestellen bij abercrombie.com, wat moet ik trouwens invullen bij 'select a state' dan staat er iets van armed forces Europe, en verder states in US en Canada, maar wat moet ik invullen....
Nee joh, inches natuurlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:09 schreef ryanrobert het volgende:
http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/common/size_chart.gif
zijn dit cm?
is de vorige al afgerond dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:35 schreef ook_gek het volgende:
Wanneer is er weer een inkoop actie dan
Al langquote:
Dat is geen cashmere.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:38 schreef Adelante het volgende:
cashmere koop je niet voor 50 euro, mên
Nee lamswol inderdaad, maar dat is ook vrij prijzig, wel een supermooi vest inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |