abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:29:33 #126
42381 CvB
handles your hunger better
pi_30054854
Update van mijn knuz-ervaringen!

Khad twee leuke dames, eentje heb ik uitvoeirg mee gemaild, de ander heb ik mee gebeld.

Degene waar ik mee mail lijkt me wel erg leuk, we hebben elkaar veel te vertellen, maar na een tijdje is de lol er voor mij wel af met dat gemail, het blijft toch droge tekst hè. Ik heb haar dus mijn numme rgegeven en gezegd dat ze me maar moet bellen als ze het durft, ze is namelijk erg onzeker. Kheb nog niks van haar genoord en het mailen staat nu ook op een laag pitje.

Met dat andere meisje heb ik een paar keer gebeld en het klikt dan wel erg goed, hebben veel lol samen. Afspreken gaat alleen zo moeilijk omdat ze erg druk is, anderhalf uur bij me vandaan woont met het OV en haar moeder het eng vind tom met iemand van internet af te spreken. Wat daarvan komen gaat weet ik dus niet.

Verder heb ik geen berichtjes gehad en maar weinig reacties op berichtjes die ik stuur. Moet ook eerlijk bekennen dat ik het hele gedoe een beetje zat begin te worden.
Vind ik
  zondag 28 augustus 2005 @ 19:33:24 #127
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30058624
Update van mijn knuz ervaringen:

helaas laten velen het afweten terwijl ze zelf het eerste contact hebben gelegd. Wat ik fout doe weet ik niet maar veel komt er niet uit. Zelf word hierdoor het reageren als eerste op een ander het wel erg moeilijk (lees drempelhoogte) gemaakt.

De jongen waar ik contact mee had en het voorlopig te druk zou hebben is al een week terug maar heeft niets meer van zich laten horen. Misschien omdat ik niet in ben voor bijvoorbeeld oppervlakkig (lees one-night-stand) contact. En dus begin ik het misschien wel net zo zat te worden als CvB
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30058661
Ik heb nou 2 mannen waar ik echt superveel mee mail, niet msnen, maar dus echt mailen, hele lange mails de hele tijd en met hun wil ik ook errug graag daten, alleen ze zijn erg druk op het moment met werk enzo
  zondag 28 augustus 2005 @ 19:58:00 #129
91306 GF
Kingwood
pi_30058864
Ik ga ermee nokken denk ik. Je moet bljkbaar (als man) teveel actief zoeken. En ik ben niet op zoek naar een relatie natuurlijk. Hoopte dat ik misschien wat interessante mensen zou leren kennen, dat valt tegen. Geen ervaring met de betaalde websites, wie weet dat ik daar meer geluk heb. Maar in principe weet ik genoeg. Contact zoeken op deze manier is niet helemaal mijn ding
Unspoken words were understood
  zondag 28 augustus 2005 @ 20:41:02 #130
42381 CvB
pi_30059264
Kzat net iemands profiel te bekijken, zag er wel leuk uit, tot ik bij haar favoriete films kwam.....White Chicks!!! Dat is echt de enige film die ik heb gezien waarvan ik op het einde gewoon spijt had van het kijken en dacht dat ik tijd van m'n leven heb verspild die ik zelfs nuttiger had kunnen besteden aan fok!ken.

Afknapper dus.
Vind ik
pi_30060176
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 20:41 schreef CvB het volgende:
Kzat net iemands profiel te bekijken, zag er wel leuk uit, tot ik bij haar favoriete films kwam.....White Chicks!!!

Afknapper dus.
Mhoaw, misschien is ze wel gewoon heel eerlijk. Ik ga ook niet in mijn profiel zetten dat ik het stiekum wel cool vind om een Chuck Norris film te kijken . Heerlijk, van die super foute acteurs en one-liners. Kan er wel van genieten .

Ik heb morgen tweede ontmoeting, geen date meer eigenlijk omdat we al helemaal zijn .
  zondag 28 augustus 2005 @ 21:55:11 #132
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30060319
Damn, ik wil ook

pi_30060406
Komt wel toch genoeg mensen die op zoek zijn. Zit vast wel diegene tussen waar jij ook naar op zoek bent. Ben blij dat ik iemand heb gevonden die zo goed bij me past, had er niet veel hoop op. Ben niet echt het uitgaanstyp, en naar paar 100 profielen bekeken te hebben waarbij de meiden niet verder komen dan "ik ben leuk en spontaan en ga veel uit!" was het wel een opluchting om toch leuk contact te vinden.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mannekino op 28-08-2005 22:10:32 ]
  zondag 28 augustus 2005 @ 22:13:45 #134
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30060596
Tuurlijk komt het wel... maar ik heb er nu eentje te pakken met gigantische bindingsangst, waardoor ikzelf echt mega onzeker word.
Maar ik heb me nog nooit zo goed gevoeld over iemand die ik nog niet heb ontmoet, dus wie weet.
pi_30060778
hhmm, mijn ene leuke man is wel online, maar hij heeft mijn berichtje van een half uur geleden nog niet gelezen, weird
quote:
owe ja mensen stuur eens berichtje! al vind je me bagger! zet het er dan gewoon in! maar ik wil gewoon eens berichtje!
hhmmm, geeft maar weer aan dat mannen dus echt weinig berichtjes krijgen ja
pi_30060944
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:23 schreef Sylvana het volgende:
hhmm, mijn ene leuke man is wel online, maar hij heeft mijn berichtje van een half uur geleden nog niet gelezen, weird
[..]

hhmmm, geeft maar weer aan dat mannen dus echt weinig berichtjes krijgen ja
Word je niet gek van jezelf? Niet vervelend bedoeld hoor, maar een half uur is toch helemaal niet zo lang en misschien heeft ie nog helemaal geen berichtjes gelezen. Misschien niet zo ongeduldig.

Ik sta op knuz en op onehello. Alleen moet je betalen bij onehello als je wilt mailen en dat ben ik niet van plan. Dan maar wat meer op knuz gaan rondhangen.
  zondag 28 augustus 2005 @ 22:42:09 #137
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30061057
Sjeez, ik zoek ook eens kritisch...
quote:
Er zijn geen resultaten opgehaald op basis van je zoekcriteria.

Wijzig de zoekopdracht en probeer het opnieuw.

Nu ben ik zowiezo heel erg kieskeurig met mannen de laatste tijd... maar er moet er toch een tussen zitten die aan mijn criteria voldoet?
pi_30061073
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Word je niet gek van jezelf? Niet vervelend bedoeld hoor, maar een half uur is toch helemaal niet zo lang en misschien heeft ie nog helemaal geen berichtjes gelezen. Misschien niet zo ongeduldig.
ja, ik word wel eens gek van mezelf, maar als ik een man leuk vind en hij reageert niet terwijl hij online is, of hij heeft mijn berichtje wel gelezen maar stuurt dan niets terug, dan word ik dus echt gek van ongeduld ja
pi_30061094
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, ik word wel eens gek van mezelf, maar als ik een man leuk vind en hij reageert niet terwijl hij online is, of hij heeft mijn berichtje wel gelezen maar stuurt dan niets terug, dan word ik dus echt gek van ongeduld ja
Blij dat je het zelf ook inziet.
pi_30061165
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:45 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Blij dat je het zelf ook inziet.
hij heeft een berichtje gestuurd

hij is alleen in een bepaalde bui waarin ik nu ff niet ben, en das wel beetje irri
pi_30067011
Ik heb nu met 1 persoon op 1 dag 20 mailtjes verstuurd en die avond van 4 uren gechat. Denk dat ik nu al de andere contacten ga stopzetten. Heb ze inmiddels geblokkeerd zodat ze mij niet online op MSN zien. Moet het alleen nog even vertellen zodra ze online zijn.
  maandag 29 augustus 2005 @ 12:52:19 #142
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_30069572
ik heb geen datingsites meer nodig

al een week of 2 veel gemsnt en gesmst met een meid die ik via datenu heb leren kennen, en gister eindelijk "gedate" bij haar thuis. om een lang verhaal kort te maken ik heb n vriendin
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
pi_30069673
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 12:52 schreef super_honda het volgende:
ik heb geen datingsites meer nodig

al een week of 2 veel gemsnt en gesmst met een meid die ik via datenu heb leren kennen, en gister eindelijk "gedate" bij haar thuis. om een lang verhaal kort te maken ik heb n vriendin
Haha.....dat wordt dan 3 op een rij. Dat leuke meisje dat reageerde op mijn profiel, daar heb ik vannacht tot 5 uur mee gechat, na eerst veel heen en weer gemaild te hebben. En we hebben donderdag een date. In Amsterdam en met sushi
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30070079
wow, wat een goeie verhalen opeens allemaal zeg

Leuk hoor Super_honda en pino veel pelzier met je date morgen
pi_30070761
Ik wil ook wel weer daten eigenlijk, maar ja dan moet er wel een geschikte kandidaat zijn.
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:30:35 #146
42381 CvB
pi_30072074
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik wil ook wel weer daten eigenlijk, maar ja dan moet er wel een geschikte kandidaat zijn.
Daten?
Vind ik
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:53:52 #147
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30072637
Ziet mijn oog nu dat we gestart zijn met dating.fok.nl? hihihi
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30072930
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:30 schreef CvB het volgende:

[..]

Daten?
Moet ik dat zien als een tweede date of toch als een eerste?
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef Mickeys het volgende:
Ziet mijn oog nu dat we gestart zijn met dating.fok.nl? hihihi
Ja ik dacht laat ik dat concept eens nieuw leven in blazen.
pi_30079638
hhhm, lexa is erg vaak down en traag vandaag

meer mensen last of ben ik de enige?
pi_30079896
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef Sylvana het volgende:
hhhm, lexa is erg vaak down en traag vandaag

meer mensen last of ben ik de enige?
Zit niet op Lexa......Knuz is altijd sloom
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.