Mhoaw, misschien is ze wel gewoon heel eerlijk. Ik ga ook niet in mijn profiel zetten dat ik het stiekum wel cool vind om een Chuck Norris film te kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:41 schreef CvB het volgende:
Kzat net iemands profiel te bekijken, zag er wel leuk uit, tot ik bij haar favoriete films kwam.....White Chicks!!!
Afknapper dus.
hhmmm, geeft maar weer aan dat mannen dus echt weinig berichtjes krijgen jaquote:owe ja mensen stuur eens berichtje! al vind je me bagger! zet het er dan gewoon in! maar ik wil gewoon eens berichtje!
Word je niet gek van jezelf? Niet vervelend bedoeld hoor, maar een half uur is toch helemaal niet zo lang en misschien heeft ie nog helemaal geen berichtjes gelezen. Misschien niet zo ongeduldig.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:23 schreef Sylvana het volgende:
hhmm, mijn ene leuke man is wel online, maar hij heeft mijn berichtje van een half uur geleden nog niet gelezen, weird
[..]
hhmmm, geeft maar weer aan dat mannen dus echt weinig berichtjes krijgen ja
quote:Er zijn geen resultaten opgehaald op basis van je zoekcriteria.
Wijzig de zoekopdracht en probeer het opnieuw.
ja, ik word wel eens gek van mezelf, maar als ik een man leuk vind en hij reageert niet terwijl hij online is, of hij heeft mijn berichtje wel gelezen maar stuurt dan niets terug, dan word ik dus echt gek van ongeduld jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Word je niet gek van jezelf? Niet vervelend bedoeld hoor, maar een half uur is toch helemaal niet zo lang en misschien heeft ie nog helemaal geen berichtjes gelezen. Misschien niet zo ongeduldig.
Blij dat je het zelf ook inziet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, ik word wel eens gek van mezelf, maar als ik een man leuk vind en hij reageert niet terwijl hij online is, of hij heeft mijn berichtje wel gelezen maar stuurt dan niets terug, dan word ik dus echt gek van ongeduld ja
hij heeft een berichtje gestuurdquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:45 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Blij dat je het zelf ook inziet.
Haha.....dat wordt dan 3 op een rij. Dat leuke meisje dat reageerde op mijn profiel, daar heb ik vannacht tot 5 uur mee gechat, na eerst veel heen en weer gemaild te hebben. En we hebben donderdag een date. In Amsterdam en met sushiquote:Op maandag 29 augustus 2005 12:52 schreef super_honda het volgende:
ik heb geen datingsites meer nodig![]()
![]()
al een week of 2 veel gemsnt en gesmst met een meid die ik via datenu heb leren kennen, en gister eindelijk "gedate" bij haar thuis. om een lang verhaal kort te makenik heb n vriendin
![]()
Daten?quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:43 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik wil ook wel weer daten eigenlijk, maar ja dan moet er wel een geschikte kandidaat zijn.
Moet ik dat zien als een tweede date of toch als een eerste?quote:
Ja ik dacht laat ik dat concept eens nieuw leven in blazen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef Mickeys het volgende:
Ziet mijn oog nu dat we gestart zijn met dating.fok.nl? hihihi
Zit niet op Lexa......Knuz is altijd sloomquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef Sylvana het volgende:
hhhm, lexa is erg vaak down en traag vandaag
meer mensen last of ben ik de enige?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |