Maar kan het ook omgekeerd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat was post nr. 29995759.
(ja dat zien ze dus)
Normaal moet je voor het zien van je usernotes 5,- dokkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tagje oke, of de naam in een kleurtje. oranje of zo.
usernotes kijken, wat heb je daar aan?![]()
hmm, dat zou mss kunnen jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien eens proberen met zoeken.
O, maar goed dat ze me niet zo interesseren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Normaal moet je voor het zien van je usernotes 5,- dokken![]()
op 2.000.000 posts naquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:36 schreef snellejelle het volgende:
30 miljoen post, dan heeft straks gemiddeld elke nl'er bijna 2 posts op het forum gedaan
Ga eens met je muiscursos op de datum boven deze post staan. Dan zie je in de statusbar het postnummerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:31 schreef Klonk het volgende:
kunnen ze eigenlijk ook nagaan wie post nummer 30 miljoen heeft gedaan of is het natte vinger werk ?
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:33 schreef snellejelle het volgende:
ik wil 'm wel hebben. levert het eeuwige roem op????
"poost-poosten", als een po dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Hoe spreken jullie post-posten uit?
Als post, dat je in je brievenbus krijgt? Of als póóóóóst, net als po (zo'n ding waar kinderen op poepen)
Ja, maar daar heb je niet zoveel aan als je de 30 miljoenste post wilt achterhalen. Je hebt dan namelijk ook het topic-id nodig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ga eens met je muiscursos op de datum boven deze post staan. Dan zie je in de statusbar het postnummer
uhuh...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:39 schreef Geqxon het volgende:
En ik ga die post btw nemen.
En dan zet ik daar heel groot "ik bedrijf de liefde met kleine meisjes" in
Mja, gewoon ff langs de active topics gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je niet zoveel aan als je de 30 miljoenste post wilt achterhalen. Je hebt dan namelijk ook het topic-id nodig.
A okay. Er was eens zo'n fokker @ fok-radio, die het posten noemde, net als dat werk van de TPG-postquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"poost-poosten", als een po dus
Kleine meisjes kunnen ook wel van legale leeftijd zijn hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:39 schreef Geqxon het volgende:
En ik ga die post btw nemen.
En dan zet ik daar heel groot "ik bedrijf de liefde met kleine meisjes" in
klinkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Hoe spreken jullie post-posten uit?
Als post, dat je in je brievenbus krijgt? Of als póóóóóst, net als po (zo'n ding waar kinderen op poepen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |