quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep, ze heeft me de H&M, Bristol en nog wat zaken doorgesleurt.![]()
Om haar een handje te helpen staat haar oude avatar in de OPquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jett, je bent te mooi om achter de groep aan te lopen!![]()
He, bah.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Jett het volgende:
[..]
poepsex
al die chineesjes doen dat
OMG TUBGIRL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vroegâh, toen de koffie nog lekker was en de sex nog vies.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hebben we die weer.
Vroeger ging je tenminste een scherpere opmerkingen maken.
Koopt Imberr bij de Bristol?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Zullen wij chineze?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Jett het volgende:
[..]
poepsex
al die chineesjes doen dat
OMG TUBGIRL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is waar. Jett is onze leider.quote:
ik kijk.. ik moet toch iets te doen hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Koopt Imberr bij de Bristol?![]()
afgekeurd![]()
Dat denk ik ja...ik zit net in zijn FB te kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
![]()
ze vond dat je lelijke kleding aanhad?
wat is de bristol btw?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
afgekeurd![]()
Ik ben in de avond de stad in geweest met mijn ex-vriendinquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Eix het volgende:
[..]
\quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
afgekeurd![]()
quote:
Daar heeft ze niks van gezegd, mss was t n subtiele hint.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
![]()
ze vond dat je lelijke kleding aanhad?
je weet wel. soort zeeman shitquote:
Jappenquote:
nee me haar zit andersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Jett, wanneer ga je weer spannende foto's maken? In je fotoboek staan 2x dezelfde en natuurlijk heeft elk Fokkertje nieuw ruk-materiaal nodig.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Jett, wanneer ga je weer spannende foto's maken? In je fotoboek staan 2x dezelfde en natuurlijk heeft elk Fokkertje nieuw ruk-materiaal nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |