quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep, ze heeft me de H&M, Bristol en nog wat zaken doorgesleurt.![]()
Om haar een handje te helpen staat haar oude avatar in de OPquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jett, je bent te mooi om achter de groep aan te lopen!![]()
He, bah.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Jett het volgende:
[..]
poepsex
al die chineesjes doen dat
OMG TUBGIRL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vroegâh, toen de koffie nog lekker was en de sex nog vies.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hebben we die weer.
Vroeger ging je tenminste een scherpere opmerkingen maken.
Koopt Imberr bij de Bristol?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Zullen wij chineze?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Jett het volgende:
[..]
poepsex
al die chineesjes doen dat
OMG TUBGIRL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is waar. Jett is onze leider.quote:
ik kijk.. ik moet toch iets te doen hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Koopt Imberr bij de Bristol?![]()
afgekeurd![]()
Dat denk ik ja...ik zit net in zijn FB te kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
![]()
ze vond dat je lelijke kleding aanhad?
wat is de bristol btw?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
afgekeurd![]()
Ik ben in de avond de stad in geweest met mijn ex-vriendinquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Eix het volgende:
[..]
\quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
afgekeurd![]()
quote:
Daar heeft ze niks van gezegd, mss was t n subtiele hint.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
![]()
ze vond dat je lelijke kleding aanhad?
je weet wel. soort zeeman shitquote:
Jappenquote:
nee me haar zit andersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Jett, wanneer ga je weer spannende foto's maken? In je fotoboek staan 2x dezelfde en natuurlijk heeft elk Fokkertje nieuw ruk-materiaal nodig.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Jett, wanneer ga je weer spannende foto's maken? In je fotoboek staan 2x dezelfde en natuurlijk heeft elk Fokkertje nieuw ruk-materiaal nodig.
Pssst... je avatar heeft epileptische bijwerkingen, en lijkt te veel op die van knoekie. Daarom komt ie er niet inquote:
Dus?quote:
Maak daar dan eens een foto van, er zijn altijd wel van die fokkertjes die een haar-fetisjisme hebben.quote:
Bristoll is n schoenen winkel ja...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Jett het volgende:
[..]
je weet wel. soort zeeman shit
alleen zeg even of ze daar koekjes verkopen ofzo
want ik koop wellis koekjes bij de wibra als ik verhonger en die zijn LEKKKERRR
Wibra koekjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Jett het volgende:
[..]
dat is mijn spelquote:
Nu al?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar verder zijn we naar de V&D geweest voor schoolspullen enzo.![]()
oquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Jett het volgende:
[..]
jij draagt dan ook bandshirts hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Bristoll is n schoenen winkel ja...![]()
En nog helemaal niet zo pauper hoor...![]()
Maar goed Jett, leuk dat je weer reageerde. Ze hebben er ook poppen voor kleine meisjes geloof ik.![]()
goed dat je het zegt me nichtje is morgen jarigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef Eix het volgende:
Maar goed Jett, leuk dat je weer reageerde. Ze hebben er ook poppen voor kleine meisjes geloof ik.![]()
Je moet deze er ook inzetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:51 schreef brainster het volgende:
[..]
Pssst... je avatar heeft epileptische bijwerkingen, en lijkt te veel op die van knoekie. Daarom komt ie er niet in
Gouda ofzo heb je er eenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef Jett het volgende:
nou waar ga ik de fuckin bristol vinden. schilderswijk?
OOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef Knoekie het volgende:
JETT DIE FERNANDEZ IS NIET ZO GOED VOOR JOU. 1
Dat zei mijn zus laatst ook tegen mij...Toen klapte ik dicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vroegâh, toen de koffie nog lekker was en de sex nog vies.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
jij draagt dan ook bandshirts he![]()
HOE OUD IS ZE?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat zei mijn zus laatst ook tegen mij...Toen klapte ik dacht.
OREO COOKIESquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef Molluck het volgende:
Ik koop wel eens koekjes bij America Today, die zijn LEKKERR!!!
http://www.bristol-nederland.nl/index.php?id=646&no_cache=1quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef Jett het volgende:
nou waar ga ik de fuckin bristol vinden. schilderswijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |