He, bah. Leuk om te kijken voordat je gaat slapenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:41 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik zag eens een filmpje van een vrouw en een pony....Dat deed mij zelfs nog pijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijken? Meedoen! hai wendytjeeeee wanneer ga ik je paardje voeren? Arma wil ook mee! Die houdt van 40cm trillende zwarte piemelsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:07 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
He, bah. Leuk om te kijken voordat je gaat slapen![]()
hah te jong... alsof jij je daar anders zo druk over maaktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:15 schreef Arma_Angelus het volgende:
pony's hebben dat niet. en wendy's paard is te jong.
wie welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:25 schreef Nuek het volgende:
[..]
hah te jong... alsof jij je daar anders zo druk over maakt
Inderdaad wel weer tijd om het bed op te zoekenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:02 schreef Nuek het volgende:
sloapse
Ik gok dat hij doelt op de rivaliteit tussen het Jacobus en de voormalige dependance van het Kottenpark aan de Hofstedewegquote:Op donderdag 1 september 2005 10:56 schreef addie84 het volgende:
'morgen
Er zijn ook best leuke scholen hierMaar ik snap hem gewoon niet
ik denk het wel de introductie weken zijn volop in gangquote:Op donderdag 1 september 2005 12:02 schreef Nuek het volgende:
oh... kweenieIk wil er straks wel effe heen nog, en vanavond werken dus.... de laatste paar donderdagavonden waren wel erg lauwtjes met de klanten
dus ik hoop dat het druk is in de stad!
Vanavond misschien. Lijkt me wel lachen om weer eens het slotfeest van de intro te bezoeken. Vanavond maar eens kijken of het er nog van gaat komen.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:31 schreef QyRoZ het volgende:
Bier.
is vanavond guus meeuwisquote:Op donderdag 1 september 2005 15:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanavond misschien. Lijkt me wel lachen om weer eens het slotfeest van de intro te bezoeken. Vanavond maar eens kijken of het er nog van gaat komen.
als ie open is...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:35 schreef Arma_Angelus het volgende:
'k kom morgen ms. wel even kijken. vandaag denk ik niet.
ow.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:57 schreef Nuek het volgende:
als ie open is...
zei ik toch gisteren al!!! Op vrijdags geslotenquote:
nou en?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:24 schreef QyRoZ het volgende:
Wat is Utrecht een kutstad om in te rijden.
't is net een boertje voor het eerst in de grote stad.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:30 schreef Nuek het volgende:
nou en?
Laat hem nou even interessant doen met het feit dat ie een auto heeftquote:
Kan toch ook in een eigen Q-topic? En ik meende dat hij ook een blog heeft ergens....quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laat hem nou even interessant doen met het feit dat ie een auto heeft
Ze hemm doar allemoale van die meesn met n donkere huud, k snappe dur niks van.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:31 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
't is net een boertje voor het eerst in de grote stad.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ze hemm doar allemoale van die meesn met n donkere huud, k snappe dur niks van.
had je je stoere zonnebril af moeten zettenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ze hemm doar allemoale van die meesn met n donkere huud, k snappe dur niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |