Tijd voor je inburgeringsexamen..quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:42 schreef Roolio het volgende:
Dat boerse gepraat schrikt heel wat mensen af met als gevolg dat de reeks slechter loopt.
de weg kwijt q?quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:06 schreef QyRoZ het volgende:
smorgens alphen a/d rijn
Dat ik geboren ben ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:26 schreef addie84 het volgende:
Al spijt dan?
Yeuy lekker vakantie!quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:55 schreef Chr1st1aan het volgende:
het is alweer maandag...nog maar een paar dagen vakantie![]()
Dat was toen iedereen weg was wel een van de eerst dingen die ik gedaan heb, alleen werkt internet nog niet. Het is nu dus wachten tot Arma thuis is en dat voor elkaar maaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:53 schreef bastardhost het volgende:
zou Dr.Marten de PC al aangesloten hebben... in het nieuwe huis
Haiquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat was toen iedereen weg was wel een van de eerst dingen die ik gedaan heb, alleen werkt internet nog niet. Het is nu dus wachten tot Arma thuis is en dat voor elkaar maakt
Yep, het is nu nog een redelijke ravage, maar daar komt morgen en woensdag nog wel verandering in. Eerst morgen weer een gesprek over m'n afstuderen, daarna is er weer even relatieve rust.quote:
Koop of huur?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:29 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moet eerst NOG een keer verhuizen hoor.
Heb huisje op het oog.
Koop. En ik heb nu ook geen tijd voor feest.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Koop of huur?
Ik heb eerst teveel andere dingen aan m'n hoofd voor ik aan een feestja kan gaan denken.
jij bent ons ontgroeid whehehehequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Koop. En ik heb nu ook geen tijd voor feest.
Juist!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef bastardhost het volgende:
Q IS toch de enge ziekte?
Ik wel uiteraard maarja daar vroeg je niet om he?quote:
wtf is gcén?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:21 schreef Nuek het volgende:
ik wil gcén maar ik kan mijn tv niet op het juiste channel krijgen
wie heeft er tips?
Mijn ab is nl. stuk ofzo....
jij al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet!!!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef Arma_Angelus het volgende:
nuek ook niet.
Went welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:46 schreef Roolio het volgende:
Kijk dat Enschede is allemaal wel heel gezellig hoor, ik woon hier ook erg leuk, mooie stad ook.. Maar het heeft 1 nadeel: er wonen wel erg veel tukkers..
Vandaag ook: ik steek met de fiets een zebrapad over waar wat mensen liepen, zegt 1 zo'n gast: "Ik dach je zou stoppn kloooooootzak!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |