nee, maar het is wel goed van kwaliteit.quote:
Ik ken de mensen nog niet zo goed, dus als ik iemand iets hoor zeggen wil ik wel graag die persoon ook in beeld zien en de mond op het juiste moment zien bewegen zodat ik ook daadwerkelijk weet dat die persoon dat gezegd heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:08 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar het is wel goed van kwaliteit.
dat geluid verkeerd om boeit niet echt, vind ik, wel de vertraging vd beelden bij 1 of 2
edit.. dat dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:11 schreef b0ng het volgende:
mms://media.essentkabel.com/streamgate26
hij loopt nu weer goed...
laat maar al die streams doen vaag
Ik kijk wel in het screenshots topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik kan er geen zak van verstaan.![]()
Ik lees de streamverslagen morgen wel weer![]()
Behalve wat naakte meiden en gelul over masturbatie.... en theo van gogh... niet veel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
zo!![]()
nog iets spannends gebeurt vanavond na het vertrek van been?
Heb het Scanman tietuuh topic inmiddels al gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve wat naakte meiden en gelul over masturbatie.... en theo van gogh... niet veel.
Roel loopt te filosoferen....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:50 schreef Ernest0 het volgende:
vaag gelul over de betrouwbaarheid van horoscopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |