Ja, maar zolang de admins niet klagen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
Ik snap het niet helemaal, slowchatten is toch eigenlijk het commentaar leveren op de streams
volgens mij moet dit gewoon de slowchat van de streams zijn en de streamverslagen wat grotere verslagen van wat er gebeurd. Dat is lijkt me de bedoeling een beetje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
Ik snap het niet helemaal, slowchatten is toch eigenlijk het commentaar leveren op de streams
Enveloppe?quote:Nathalie geeft niet opDe komst van Ralph brengt bij ex Natalie vele emoties teweeg. En vooral dat Rob weg is. Binnen 24 uur is er al een band ontstaan tussen de Bewoners. Rob was een beetje de vader van de groep. Hij valt bij iedereen in de smaak.
Nathalie geeft haar ex Ralph een rondleiding door het huis. Zij ziet dit als een ideale moment om even alleen met hem te zijn. Ze wil het een en ander uitleggen. Ze kan er zelf wel mee omgaan, maar ze maakt zich zorgen om haar vriend thuis. Nathalie huilt, ze is erg emotioneel. Ralph zit ook gelijk op de praatstoel. Hij zit er mee, dat hij die envelop aan willekeurig persoon moest geven. Het gesprek tussen Nathalie en Ralph moet ervoor zorgen dat hun BB avontuur alsnog een goed einde heeft. Zij wil er in ieder geval niet vrijwillig uit. Dat vindt zij het niet waard.
Maar waar is de 'gewone' slowchat dan voor?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
volgens mij moet dit gewoon de slowchat van de streams zijn en de streamverslagen wat grotere verslagen van wat er gebeurd. Dat is lijkt me de bedoeling een beetje.
Voor andere dingen net als waarvoor andere slowchats op het forum gebruikt worden? ZO zie ik het, weet niet precies wat de bedoeling is hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar waar is de 'gewone' slowchat dan voor?
Nee, dit topic is bedoeld voor commentaar en/of kanttekeningen op de geschreven streamverslagen in Streamverslagen van donderdag 25 augustus 2005 deel 3 en niet op de streams zelf. Dat laatste kun je in Big Brother 5 - Slowchat (Deel 3) doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:44 schreef Flyduck het volgende:
Volgens mij wil dat wijf wat op de bank ligt met die roze broek ff flink genomen worden ...
Edit: sorry, in de verkeerde topic geplaatst, was een screamverslag ipv commentaar op een screamverslag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
21:40 bewoners zijn gezellig aan het afwassen, niemand heeft het nog over Rob (mag zeker niet van Talpa)
Offtopic: Peter6000 is een beetje verslaafd aan het raken aan BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |