Vind ik ook. Hij zag er geen been meer in en heeft gevraagd of hij weg mocht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:21 schreef femalehunter het volgende:
Rob is weg en wee je gebeente als je hier grappen over maakt..![]()
Niet vergeten morgen met je goeie ....nouja mazzelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:25 schreef Scope het volgende:
Nou ik neem de benen ook maar eens. Was gisteren ook al te laat.Trusten iedereen!
Dag schatje![]()
Ach, hij stak toch geen poot uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:30 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hij zag er geen been meer in en heeft gevraagd of hij weg mocht.
Denk ik.
Pas nadat ze hem op de been hebben geholpenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:43 schreef Christine het volgende:
Is hij vrijwillig vertrokken?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
Die grappen over rob zijn been , zijn een betje afgezaagd
Maar toen ging hij ook op stel en sprong.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:46 schreef misterDre het volgende:
[..]
Pas nadat ze hem op de been hebben geholpen![]()
Nog niet eens in 't huis, en nu al grappen over 'm. Arme jongen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:39 schreef femalehunter het volgende:
jaaaaaaaaa, ik lach me ziek hier om al die woordgrappen!De volgende graag zonder arm... daar heb ik ook nog wel wat grappen over....
![]()
Nou, hij zette de boel best op stelten vond ik, hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:33 schreef Gatalin het volgende:
Beetje opschudding doet het programma alleen maar goed. Rob was nou niet echt een persoon die mensen tegen de schenen schopte.
Hij had af en toe wel een rake opmerking, maar 1 been maakt nog geen zomer...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, hij zette de bool best op stelten vond ik, hoor.
*meldt zich*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:57 schreef femalehunter het volgende:
Heeeeeee CarOnline! Nu Ethel nog en CEF is weer compleet!
Hahaha jaaa! Oh leuk, net als vroeger!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:57 schreef femalehunter het volgende:
Heeeeeee CarOnline! Nu Ethel nog en CEF is weer compleet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |